FT Island

FT Island – Becoming you 2016

FT Island - Staję się tobą

Możemy to zrobić, znowu kochać
Możemy to zrobić, znowu kochać
Chcę znowu dać ci miłość

Spotkanie kogoś innego
Zdobycie nowej miłości
I przyzwyczajenie się do tego
Tego właśnie się boję
Słowa, których nie mogłem powiedzieć
Obietnice, które nie zostały dotrzymane, pamiętam je
I nie mogę spać

I codziennie myślę o tobie
I za każdym razem jedyne czego potrzebuję to ty
Żyję z pięknymi wspomnieniami o tobie
I każdego dnia myślę o tobie
I od czasu do czasu potrzebuję cię
Sprawiłaś, że moje zamarznięte życie znowu się toczy, kocham cię

Mówisz, że muszę o tobie zapomnieć
I nie mogę cię powstrzymać przed mówieniem tego
Jestem tutaj, bezmyślnie się na ciebie patrzę
Wszystko znika i zatrzymał się czas
Ale dlaczego jedynie ty jesteś tym, co się oddala?

 

I codziennie myślę o tobie
I za każdym razem jedyne czego potrzebuję to ty
Żyję z pięknymi wspomnieniami o tobie
I każdego dnia myślę o tobie
I od czasu do czasu potrzebuję cię
Sprawiłaś, że moje zamarznięte życie znowu się toczy, kocham cię

Możemy to zrobić, znowu kochać
Tylko cię kocham

I codziennie myślę o tobie
I za każdym razem jedyne czego potrzebuję to ty
Dzień za dniem, stawałem się tobą, obejmij mnie
I codziennie myślę o tobie
I za każdym razem jedyne czego potrzebuję to ty
Chcę wrócić i zatrzymać cię, i powiedzieć ci
I codziennie myślę o tobie
I za każdym razem jedyne czego potrzebuję to ty
Sprawiałaś, że moje zamarznięte życie znowu się toczy, kocham cię
Kocham cię, kocham cię

Mogę to zrobić, znowu kochać i wszędzie cię odnalećź

 

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

