FT Island

FT Island – Mask 2016

FT Island - Maska

Chciałaś mieć całego mnie
Gubię się w zamrożonym czasie
Wszystko robi się trudne i skomplikowane
Czuję się tak żałośnie, nie mogę już tego robić

Och skarbie, skończ z tym
To nie jest miłość, której pragnąłem
Och, skarbie, skończ z tym
Nie wpychaj mi miłości, której chcesz

Znam cię, skończ z tym
Moje rozdarte serce jest całe posiniaczone
Nie znasz mnie, skończ z tym
Za twoim ukrytym uśmiechem
Są moje bolesne rany

Teraz wiem, już więcej nie będę się na ciebie gniewać
Możesz się zachowywać, jakbyś nie była, ale ja cię teraz znam
Przy mnie zachowujesz się jakbyś była taka fajne, ale twoje oczy mówią co innego
Od dzisiaj idźmy swoimi własnymi drogami

Niczego nie zrobiłaś specjalnie
Zagubiłem się w umierającej miłości
Zachowujesz się jakbyś była słaba, udajesz, że płaczesz
Skończ już z tym, oszaleję

Och skarbie, skończ z tym
To nie jest miłość, której pragnąłem
Och, skarbie, skończ z tym
Nie wpychaj mi miłości, której chcesz

Znam cię, skończ z tym
Moje rozdarte serce jest całe posiniaczone
Nie znasz mnie, skończ z tym
Za twoim ukrytym uśmiechem
Są moje bolesne rany

Teraz wiem, już więcej nie będę się na ciebie gniewać
Możesz się zachowywać, jakbyś nie była, ale ja cię teraz znam
Przy mnie zachowujesz się jakbyś była taka fajne, ale twoje oczy mówią co innego
Od dzisiaj idźmy swoimi własnymi drogami

Znam cię, skończ z tym
Nie ma odpowiedzi
Chcę na nowo odnaleźć samego siebie
Nie znasz mnie, skończ z tym
Żebym już nigdy więcej nie kochał
Kogoś takiego jak ty

Znam cię, skończ z tym
Moje rozdarte serce jest całe posiniaczone
Nie znasz mnie, skończ z tym
Za twoim ukrytym uśmiechem
Są moje bolesne rany

Teraz wiem, już więcej nie będę się na ciebie gniewać
Możesz się zachowywać, jakbyś nie była, ale ja cię teraz znam
Przy mnie zachowujesz się jakbyś była taka fajne, ale twoje oczy mówią co innego
Od dzisiaj idźmy swoimi własnymi drogami

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

