FT Island

FT Island – Lose 2016

FT Island - Stracić

Twój lśniący uśmiech, który żył pod moimi wspomnieniami
Stoję tutaj przed tobą
Teraz on już nie lśni
Byłaś w mojej
Byłaś w mojej głowie
Byłaś w mojej
Byłaś w mojej głowie
Byłaś w mojej
Byłaś w mojej głowie
Znikam
Byłaś w mojej głowie

Niezliczone słowa w telefonie mojego przyjaciela
W przeszłości w nie wierzyłem
Zostawiałem wątpliwości za sobą, czekam na ciebie

Przechodzą przeze mnie piękne wspomnienia
W jednej chwili w moim sercu zagościło zwątpienie
Więc błąkam się, szukam ciebie

Nie chcę się pożegnać
Nie chcę się pożegnać
Zamarłem
Byłaś w mojej głowie

Twój lśniący uśmiech, który żył pod moimi wspomnieniami
Stoję tutaj przed tobą
Teraz on już nie lśni
Byłaś w mojej
Byłaś w mojej głowie
Byłaś w mojej
Byłaś w mojej głowie
Byłaś w mojej
Byłaś w mojej głowie
Znikam
Byłaś w mojej głowie

Błąkam się po ulicach, zagubiłem się w tobie
Nie ma sensu, nie znam swojego serca
Chociaż wzdycham razem z dymem papierosowym

W jednej chwili wspomnienia o tobie pojawiły się w mojej głowie
Im więcej o tobie myślę, tym bardziej boli mnie głowa
Boję się, że już nigdy więcej cię nie zobaczę, jeśli to się tak skończy

Nie chcę się pożegnać
Nie chcę się pożegnać
Zamarłem
Byłaś w mojej głowie

Twój lśniący uśmiech, który żył pod moimi wspomnieniami
Znika, już nie lśni
Byłaś w mojej
Byłaś w mojej głowie
Byłaś w mojej
Byłaś w mojej głowie
Byłaś w mojej
Byłaś w mojej głowie
Znikam
Byłaś w mojej głowie

Twój lśniący uśmiech, który żył pod moimi wspomnieniami
Stoję tutaj przed tobą
Teraz on już nie lśni
Byłaś w mojej
Byłaś w mojej głowie
Byłaś w mojej
Byłaś w mojej głowie
Byłaś w mojej
Byłaś w mojej głowie
Zostajesz wymazana
Byłaś w mojej głowie

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

