Suzy

Suzy (miss A) – Sick and tired 2017

Suzy - Mam dość

Nie dzwoń do mnie, nie marnuj mojego czasu
Nie każ mi mówić jakiś głupot
Yeah, tak jak powiedziałeś
Chyba się zmieniłam

Twoje wymówki jak to jesteś zajęty
Nie muszę już ich wysłuchiwać
Codzienne kłótnie ciągle o to samo
Już ich nie będzie, to koniec

Zawsze tak jest
To nic wielkiego
Nie wiesz, kiedy z kimś jesteś
Ale żałujesz, kiedy się rozstaniesz
I tak o sobie zapomnimy
Zawsze tak jest
To żadna pociecha, przepraszam

Przestań mówić, jeszcze raz to przemyślmy
Pewnie nie wytrzymamy ze sobą nawet jednego dnia
To oczywiste, że będziemy się ranić
Przestań mówić, że nie możesz beze mnie żyć
Proszę, poznaj kogoś, kto będzie cię kochał bardziej niż ja cię kochałam

Możemy całą noc się nad tym zastanawiał
Ale nie pasujemy do siebie
Nie pamiętam nawet, kiedy się ostatni raz uśmiechałam
Jak z przyzwyczajenia codziennie mówiąc: rozstańmy się
Nie będzie już niczego więcej
Teraz nie ma już powrotu

Zawsze tak jest
To nic wielkiego
Nie wiesz, kiedy z kimś jesteś
Ale żałujesz, kiedy się rozstaniesz
I tak o sobie zapomnimy
Zawsze tak jest
To żadna pociecha, przepraszam

Przestańmy marnować nasze uczucia
Nikt z nas nie chce być tym złym
Więc zrzucamy to na tą drugą osobę
Chcieliśmy, żeby się poprawiło
Dlatego wyszliśmy razem
Ale cały czas patrzyłaś się w telefon
Robiąc sobie zdjęcia
Moi przyjaciele próbowali mnie powstrzymać
Rzuć to
Próbowałem dopasować się twojej osobowości
Zrobiłem, co mogłem
Ale zniknąłem po spotkaniu cienie
Czas leczy ból
Zawsze tak jest

Zawsze tak jest
To nic wielkiego
Nie wiesz, kiedy z kimś jesteś
Ale żałujesz, kiedy się rozstaniesz
I tak o sobie zapomnimy
Zawsze tak jest
To żadna pociecha, przepraszam

Przestań mówić, jeszcze raz to przemyślmy
Pewnie nie wytrzymamy ze sobą nawet jednego dnia
To oczywiste, że będziemy się ranić
Przestań mówić, że nie możesz beze mnie żyć
Proszę, poznaj kogoś, kto będzie cię kochał bardziej niż ja cię kochałam

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

