Suzy

Suzy (miss A) – Like a heater / Question mark 2017

Suzy - Jak grzejnik / Znak zapytania

Słowo „przyjaciele” tu nie pasuje
Ale jednak nie mogę cię tak po prostu pocałować

Jak grzejnik, próbowałam zachować pewną odległość
Ale potem eksplodowałam
Może byłam wściekła na twoje niejasne zachowanie

To tak bardzo boli
Jeśli to nie jest miłość
Twoje słowa, które wydawało się, że mnie pocieszały
Sprawiły tylko, że jestem bardziej żałosna

Mówienie, że jesteśmy tylko przyjaciółmi było tylko wymówką
Nie ma słowa, które by nas zdefiniowało

Jak grzejnik, próbowałam zachować pewną odległość
Ale potem eksplodowałam
Może byłam wściekła na twoje niejasne zachowanie

To tak bardzo boli
Jeśli to nie jest miłość
Twoje słowa, które wydawało się, że mnie pocieszały
Sprawiły tylko, że jestem bardziej żałosna

To tylko odrobina tęsknoty, tylko tyle
Ale kiedy zaczynają spadać liście
Fragment mojego serca ochładza się
Potem zasypia

W miejscu, gdzie wiatr jest zimny
Próbuję objąć moje drżące ramiona
Ale może jestem za cienko ubrana
Moje sercu jest tak zimno

To tak bardzo boli
Jeśli to nie jest miłość
Twoje słowa, które wydawało się, że mnie pocieszały

To tak bardzo boli
Jeśli to nie jest miłość
Twoje słowa, które wydawało się, że mnie pocieszały
Sprawiły tylko, że jestem bardziej żałosna

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

