Suzy

Suzy (miss A) – Les preferences 2017

Suzy - Preferencje

Kiedy słucham, co lubisz
Idę w twoje ślady i też to lubię

To coś innego niż przypominanie siebie nawzajem
Wciąż próbuję cię kopiować

Jeśli mam zaraz cierpieć, czy stracić cię
Jeśli cię stracę

Nie mogę sobie wyobrazić siebie bez ciebie
Stałeś się moją preferencją
Nie ma innego powodu oprócz tego, że to ty
Mam tylko ten niedojrzały powód, że to ty

Mam tylko ten niedojrzały powód
Wszystko, co w tobie kocham
Chcę wszędzie za tobą podążać

Jeśli mam zaraz cierpieć, czy stracić cię
Jeśli cię stracę

Nie mogę sobie wyobrazić siebie bez ciebie
Stałeś się moją preferencją
Nie ma innego powodu oprócz tego, że to ty
Mam tylko ten niedojrzały powód, że to ty

Mam tylko ten niedojrzały powód
Wszystko, co w tobie kocham
Chcę wszędzie za tobą podążać

Zostań przy mnie, tak jak teraz
Więc kiedy się oglądam, twoja ładna twarz
Nie jest tylko słodkim wyobrażeniem

Nie mogę sobie wyobrazić siebie bez ciebie
Stałeś się moją preferencją
Nie ma innego powodu oprócz tego, że to ty
Mam tylko ten niedojrzały powód, że to ty

Mam tylko ten niedojrzały powód
Wszystko, co w tobie kocham
Chcę wszędzie za tobą podążać

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

