Chanyeol, Junggigo

Junggigo & Chanyeol (EXO) – Let me love you 2017

Junggigo, Chanyeol - Pozwól mi się kochać

Kiedy pierwszy raz cię ujrzałem, wiedziałem
Że pewnego dnia znowu tak na siebie wpadniemy
Kiedy tylko mam szansę, tęsknię za tobą
Więc nawet odwołałem wszystkie swoje weekendowe plany

Różnisz się od innych dziewczyn
Chociaż jestem pewny, że masz dość słuchania tego
Że jesteś wyjątkowa, ponieważ tak często to słyszałaś
Nie traktuj tego lekko
Ponieważ jestem teraz poważny
Już się nie zastanwiaj, tylko mnie wybierz

Kiedy otworzysz oczy o poranku
Będę koło ciebie
W bezsenne noce
Mocno cię przytulę
Tylko pozwól mi się kochać
Musisz teraz tylko lekko skinąć głową

Ostatnio cokolwiek robię
Zatapiam się w myślach o tobie
Nie mogę się skoncentrować
Nawet jeśli moje dni są długie i nudne
Kiedy usłyszę twój głos
Wszystko się poprawia

Nie mów od razu
Że nie będę się różnił od innych facetów
Powoli mnie obserwuj
Nie traktuj tego lekko
Ponieważ jestem teraz poważny
Przestań się już zastanawiać i uśmiechnij się

Kiedy otworzysz oczy o poranku
Będę koło ciebie
W bezsenne noce
Mocno cię przytulę
Tylko pozwól mi się kochać
Musisz teraz tylko lekko skinąć głową

Ja, ja chcę cię zakochać
Zbliż się o krok
Ja, ja chcę się zakochać
Czy zostaniesz przy mnie?

Kiedy otworzysz oczy o poranku
Będę koło ciebie
W bezsenne noce
Mocno cię przytulę
Tylko pozwól mi się kochać
Musisz teraz tylko lekko skinąć głową

Kiedy otworzysz oczy o poranku
Będę koło ciebie
W bezsenne noce
Mocno cię przytulę
Tylko pozwól mi się kochać
Musisz teraz tylko lekko skinąć głową

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

