Sejung (Gugudan), The Legend of The Blue Sea

Sejung (Gugudan) – If 2017 (The Legend Of The Sea OST)

Sejung - Jeśli

Obudziłam się z długiego snu?
Chwila, w której cię poznałam
Moja miłość, która kiedyś była bezimienna
Mogła się wtedy zacząć

Zanim cię poznałam
Czy wtedy niebo też było takie olśniewające?

Jeśli nasza miłość jest możliwa
Jeśli mogę z tobą rozpocząć
Moje uczucia, które oszczędzałam
Miłość bez końca
Użyję ją na ciebie
Wszystkie moje chwile
Dla ciebie

Z tobą, widzę
Z tobą, słyszę
Z tobą, oddycham
Wszystko tak bardzo mnie uszczęśliwia
Chcę być przy tobie

Zanim cię poznałam
Nie pamiętam żadnych niewyraźnych rzeczy o sobie

Jeśli nasza miłość jest możliwa
Jeśli mogę z tobą rozpocząć
Moje uczucia, które oszczędzałam
Miłość bez końca
Użyję ją na ciebie
Wszystkie moje chwile
Dla ciebie

Pamiętaj, pamiętaj
Będę tutaj
Wiecznie, wiecznie
Przy sobie

Jeśli mogę tylko jeden dzień
Jeśli mogę kochać cię tylko przez jeden dzień
Z niezapomnianym dniem dzisiejszym
I wspomnieniami, które nigdy się nie zmienią
Cała moja miłość
Calutką
Zużyję na ciebie
Nawet mój ostatni oddech

Dla ciebie

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

