The Legend of The Blue Sea

Min Chae – Love road 2017 (The Legend Of The Blue Sea OST)

Min Chae - Miłosna droga

Na każdej ulicy z oślepiającym słońcem
Są słowa napisane na blaknących ścianach

Stare wspomnienia kogoś, kto kogoś kochał
Czy wciąż są w sobie zakochani?
A jak jest z nami?

Historia o spotkaniu ciebie
Jest jak sen
To było jak cud
Droga, którą za tobą poszłam
Sama się odwróciłam
Stała się drogą, z której nie mogłam zejść
Drogą, którą poszłam, żeby cię odnaleźć

Samo myślenie o tym
Sprawia, że moje serce jest przytłoczone
Więc jeśli spotkają się nasze spojrzenia
Jak bardzo będę zdenerwowana?

Chcę żyć szczęśliwie przez długi czas
Jak na koniec jakiejś bajki
Nie chcę się zmienić w pianę na wodzie

Historia o spotkaniu ciebie
Jest jak sen
To było jak cud
Droga, którą za tobą poszłam
Sama się odwróciłam
Stała się drogą, z której nie mogłam zejść
Muszę cię odnaleźć

W twoim świecie, gdzie poranne gwiazdy cicho śpią
(Taki duży)
Idę i idę, ale ta droga miłości nie ma końca
Jak książka, która nigdy nie została otworzona
Nasza historia jest taka odległa

Kiedy miłość, którą ktoś inny napisał
Dla mnie jest jak wiersz i pojawia się z łzami
Dla naszej dwójki wszystko staje się wyraźne
Nic nie było przypadkiem
Na zawsze, musieliśmy się spotkać

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

