Kim Young Geun, Voice

Kim Young Geun – Word up 2017 (Voice OST)

Według słownia slangu, słowa „word up” oznaczają aprobatę, potwierdzenie

Kim Youn Geun - Word up

Jakbym szedł we mgle
Nic nie widzę przed sobą
Nie wiem, gdzie idę

To stało się nawykiem
Zmierzanie w kierunku tajemniczego dźwięku
Kiedy powstrzymuję łzyObwiniam zegara, który nie chce się zatrzymać
Wciąż się waham

Powiedz mi, potwierdź to
Żebym się nie zatrzymał
Kiedy skończy się to długie westchnienie
Powiedz mi, że do mnie przyjdziesz

Nawet jeśli pogoda i pory roku się zmieniaj
Świat, w którym żyję zawsze jest zimny
Słońce wstaje, księżyc wstaje
Wszystko jest takie same
Ale tylko ja żyję w tym innym miejscu

Tak właściwie to boję się
Stać na tej drodze, która nigdy się nie kończy

Powiedz mi, potwierdź to
Żebym się nie zatrzymał
Kiedy skończy się to długie westchnienie
Powiedz mi, że do mnie przyjdziesz

Jeśli istnieje Bóg, proszę, niech mnie uratuje
Dzisiaj znowu mierzę się z ciemną nocą

Powiedz mi, potwierdź to
Żebym się nie zatrzymał
Kiedy skończy się to długie westchnienie
Powiedz mi, że do mnie przyjdziesz

Powiedz mi, że do mnie przyjdziesz

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

