Ken, The Legend of The Blue Sea

Ken (Vixx) – Fool 2016 (The Legend Of The Blue Sea OST)

Ken - Głuptas

Świeci przejrzyste światło
Otula nas ciepły wiatr
Ponieważ idziemy w ten dobry dzień
Moje serce bije jak szalone

Wciąż mówisz dziwne rzeczy
Zadajesz mi przypadkowe pytania jak dziecko
Wszyscy na świecie wiedzą co mam w sercu
Ale to takie frustrujące, dlaczego ty tego nie wiesz?

 

Jestem w tobie zakochany, głuptasie
Czekam na ciebie
Głuptasie, moje serce wciąż galopuje
Moje serce wciąż łomocze
Dlaczego o tym nie wiesz?

Moja twarz coraz bardziej się czerwieni
Moje serce nawet bardziej się rozpala
Samo myślenie o wyznaniu ci uczuć
Sprawia, że wysychają mi usta

Wciąż mówisz dziwne rzeczy
Mówisz przypadkowe rzecz, nawet nie wiedząc co mam w sercu
Jestem twoją prawdziwą parą, jestem tutaj
Ale to takie frustrujące, dlaczego tego nie wiesz?

Jestem w tobie zakochany, głuptasie
Czekam na ciebie
Głuptasie, moje serce wciąż galopuje
Moje serce wciąż łomocze
Dlaczego o tym nie wiesz?

Ciepły wiatr, który nas owiewa
Wyszeptał mi, że dzisiaj jest ten dzień
Wyznanie miłosne, które w sobe dusiłem
Dzisiaj ci je powiem

Jestem w tobie zakochany, głuptasie

Spojrzałaś na mnie i szeroko się uśmiechnęłaś
Uśmiechnąłem się razem z tobą
Głuptasie, czułaś to samo?
Moje serce wciąż łomocze
Moja dziewczyno

Przez całe życie będziesz ze mną szczęśliwa
Na zawsze będę przy tobie
Moje serce wciąż ci mówi
Kocham cię, kocham cię
Jesteś moją dziewczyną

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

