The Legend of The Blue Sea

Coffee Boy – Why would I do this 2016 (The Legend Of The Blue Sea OST)

Coffe Boy - Dlaczego miałbym to zrobić

Dlaczego na nią patrzę?
(Czy to miłość?)
Dlaczego się uśmiecham, kiedy ją widzę?
(Czy to miłość?)

To sen, to sen
To nie może się dziać

Dlaczego taki jestem?
Dlaczego moje serce drży?
Twoje oczy i twój głos
Dlaczego ciągle mnie torturują?
Co mi zrobiłaś?

 

Dlaczego na nią patrzę?
(Czy to miłość?)
Dlaczego się uśmiecham, kiedy ją widzę?
(Czy to miłość?)

To sen, to sen
To nie może się dziać

Dlaczego taki jestem?
Dlaczego moje serce drży?
Twoje oczy i twój głos
Dlaczego ciągle mnie torturują?

Dlaczego taki jestem?
Dlaczego ciągle migasz mi przed oczami?
Proszę, pozwól mi odejść
Proszę, obudź mnie
Jakiej magii na mnie użyłaś?
Co mi zrobiłaś?

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

