Goblin

Kim Kyung Hee – And I’m here 2017 (Goblin OST)

Kim Kyung Hee - I jestem tutaj

I jestem tutaj po prostu, po prostu jak
Kiedyś byłem
Byliśmy tutaj za starych czasów
Z tobą, ze mną

Odeszły wszystkie moje lęki
Kiedy do mnie szeptałaś
Nieważne jak blisko czy daleko, daleko

Kiedy czujesz się tak samotnie
Będę tutaj, żeby dać ci schronienie

(Czy całkowicie wymazałaś mnie ze swoich wspomnień?
Ze swoich?)

Kiedy czujesz się samotnie
Będę tutaj, tutaj dla ciebie

(Kiedy wciąż czuję twój powiew
Znowu trzymam twoje dłonie
Trzymam twoje dłonie)

Gdybym mógł wzlecieć ponad chmury
Jak wszystkie ptaki
I mógłbym objąć cię na chwilę
Żebyś poczuła mój puls
Wciąż tutaj, całkiem sam

Całe moje życie i cale moje serce
Jesteś całym moim życiem
I całym moim sercem

I jestem tutaj, dom, dom
Z tobą, ze mną

oryginalny tekst: pop!gasa

Skomentuj

