Goblin, Soyou

Soyou (SISTAR) – I miss you 2016 (Goblin OST)

Soyou – Tęsknię za tobą

Kiedy na ciebie patrzę, wciąż płyną łzy
Nie wiem dlaczego

Czy kręcisz się w kółko
Żeby przyjść do mnie?
Nie mogę uniknąć tej miłości

 

Kocham cię, kocham cię, kocham cię
Nazywam to losem

I tęsknię za tobą, tęsknię za tobą
Jesteś moim przeznaczeniem

Dlaczego na mnie patrzysz
Tymi smutnymi oczami?
Nie płacz

Czy od razu mnie rozpoznałeś?
Dlaczego teraz do mnie przychodzisz?

Kocham cię, kocham cię, kocham cię
Czułam, że to był los

I tęsknię za tobą, tęsknię za tobą
Jesteś moim przeznaczeniem

Nawet jeśli na nowo się narodzę
Gdziekolwiek się ukrywasz

Odnajdę cię
Już nigdy się rozdzielajmy

Nie opuszczaj mnie
Nie opuszczaj mnie

 

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

