Ravi, San E

Ravi (VIXX) ft. San E – Bomb

Ravi ft. San E - Bomba

Yeah bomba i bomba
Poczuj tą energię
Bomba i bomba
Poczuj tą energię
Bomba i bomba
Poczuj tą energię
Bomba i bomba
Poczuj tą energię

Ahhhwa, skończyłem rozciąganie
Przyjrzyj się uważnie mojemu szalonemu bluesowi
Rozłożenie tej słomianej maty zajęło mi pięć lat
I niezliczone trofea

Krzyczcie
Zacząłem od samego dna
I wzleciałem na szczy, patrząc na gwiazdy
Nigdy nie skończę spłacać swoich długów

Nigdy nie jestem wybredny w kwestii marzeń
Woda czy ogień, włączam radar
Jestem Justinem Bieberem, moi hejterzy mówią Jezu
„Ciagle go nienawidzę, ale dlaczego ten drań nie idzie na dno”

Wasz cały bezużyteczny szczebiot
Nie ma mowy, że będzie ingerować w moje życie
Bo ja i moi bracia, zawsze to wypocimy

Teraz szkic, który rysowałem jest kompletny
Nadeszła przyszłość, którą pierwszy raz ujrzałem
Możesz próbować wbić gwóźdź przed moimi oczami
Ale nie ma szans, na to że stanę się złym facetem

Poczekaj i bomba yeah
To czas, żeby eksplodować
Poczekaj i bomba, daj mi wszystko
To czas, żeby eksplodować

Yeah bomba i bomba
Poczuj tą energię
Bomba i bomba
Co sądzisz o moim wybuchowym potencjale?
Bomba i bomba
Czujesz tą energię
Bomba i bomba
Co sądzisz o moim wybuchowym potencjale?

Klik, klak, klik, klak
Bomb, bang, pow yawk
Klik, klak, klik, klak
Bomb, bang, pow yawk
Klik, klak, klik, klak
Bomb, bang, pow yawk
Klik, klak, klik, klak
Bomb, bang, pow yawk

Pozwól sobie przeszkodzić
(Przepraszam) moja wina, płonę
Nie wiem, kiedy eksploduję
(Wow) ta jest naprawdę duża
Uciekaj, jeśli nie chcesz dać się zranić
(Następne) nie ma następnego ostrzeżenia, teraz jest za późno
Bomba i bomba

Rozgrzeję usta brr brr
Zegar działa
Czas tyka, nie ma strefy bezpieczeństwa
Ledwie znalazłeś miejsce, żeby się ukryć?
Przepraszam, już zaklepałem to miejsce swoim imieniem

Zamiast rdzewieć i marnieć
Wolę dalej ciągnąć i zmarnieć, i zniknąć
Wróciłem po tym jak zanurzyłem się w ogniu piekielnym
Więc powal mnie, im częściej będziesz to robić, tym będę ostrzejszy
Ching, ching, ching, cięcie, cięcie NG
Zmiana na aktora, który będzie ciął bardziej realistycznie

Kto mówisz, że umrze? Gwiazda nigdy nie umiera
Żyję, obejrzyj film, kiedy wyjdzie, twoje zwłoki
Jeśli czekasz na najlepszą część, najpierw dostaniesz cukrzycy
Czas się skończył 54321 wybuch

Yeah bomba i bomba
Poczuj tą energię
Bomba i bomba
Co sądzisz o moim wybuchowym potencjale?
Bomba i bomba
Czujesz tą energię
Bomba i bomba
Co sądzisz o moim wybuchowym potencjale?

Nikt nie może we mnie celować
Ja, o którym marzyłem
Kiedy nosiłem mundurek
Jestem teraz tą osobą
Rozumiesz?

Nikt nie może we mnie celować
Przyszłość, w której dzisiejszy ja narysowałem
Będzie jutrzejszym mną
I nawet teraz dalej będę rysował

Następny rozdział
Nawet jeśli będę wymiotował krwią, wciąż będę ją wypluwał
Jestem samotnym mistrzem
Sprzedaję swoją krew, pot, przemieniam to na umiejętności
Kupuję talent
Staję się bogatym facetem bez większego znaczenia, wieszaki na wieszakach, swagg masz to, mój chromosom to zboczeniec
Ściska i dotyka, żeby poczuć satysfakcję

Yeah bomba i bomba
Poczuj tą energię
Bomba i bomba
Co sądzisz o moim wybuchowym potencjale?
Bomba i bomba
Czujesz tą energię
Bomba i bomba
Co sądzisz o moim wybuchowym potencjale?

Klik, klak, klik, klak
Bomb, bang, pow yawk
Klik, klak, klik, klak
Bomb, bang, pow yawk
Klik, klak, klik, klak
Bomb, bang, pow yawk
Klik, klak, klik, klak
Bomb, bang, pow yawk

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

