Eddy Kim, Goblin

Eddy Kim – You are so beautiful 2016 (Goblin OST)

Eddy Kim - Jesteś taka piękna

Wciąż się pytasz
Zawsze chcesz sprawdzić
Każdego dnia mówię ci to samo
Mówię ci, ale dlaczego ciągle się pytasz?

Moje usta wysychają, spływa zimny pot
Znasz odpowiedź
Ale słowa, które chcesz usłyszeć
Słowa, które chcesz usłyszeć
Słowa, które mnie testują

Jesteś taka piękna
Jesteś piękna
Dlaczego mi nie wierzysz?
Mówię ci i mówię ci
Ale wciąż wyglądasz na złą

Ostatnio jesteś cicha
Teraz jestem nerwowy
Codziennie ten sam quiz
Ta sama gra, zawsze tym jestem

Zmieniłaś fryzurę?
Zrobiłaś manicure?
Nie mogę tego zrozumieć
Słowa, które chcesz usłyszeć
Słowa, które chcesz usłyszeć
Nie ma jakiejś wskazówki?

Jesteś taka piękna
Jesteś piękna
Dlaczego mi nie wierzysz?
Mówię ci i mówię ci
Ale wciąż wyglądasz na złą

Tylko mówię, że jesteś piękna
Tobie to nie wystarczy
Skarbie, czy muszę wyjąć swoje serce
Żebyś mi uwierzyła?

Naprawdę cię kocham
Kocham cię
Ale dlaczego mówisz, że się zmieniłem?
Złościsz się, wściekasz się
Codziennie
Ale nawet to jest takie urocze

Nawet jeśli mnie zapytasz
Setki, nie, tysiące razy
Zawsze jest tylko jedna odpowiedź
Wczoraj, dzisiaj i jutro
Możesz pytać, ale jesteś najpiękniejsza na świecie

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

