Ailee, Goblin

Ailee – Like the first snow I will go to you 2017 (Goblin OST)

Ailee - Pójdę do ciebie jak pierwszy śnieg

Zanim cię objęłam, nie wiedziałam
Że świat, na którym byłam
Jest taki jasny

Sięgnęłam ciebie małym oddechem życia
To miłość, która wołała mnie nieustraszona

 

Tak bardzo mi się to podobało
Opiekuję się tobą, moje serce trzepoce
Nawet kiedy byłam absurdalnie zazdrosna
Te wszystkie zwyczajne chwile

W ciemnej wieczności
W tym długim oczekiwaniu
Jak słońce, spadałeś na mnie

Zanim pozwolę ci odejść, nie wiedziałam
Że świat, w którym jestem
Był taki samotny

Rozkwitły tutaj i zwiędły piękne kwiaty
Twoje pory już nigdy nie wrócą

Zaczęłam być chciwa
Chciałam być z tobą, zestarzeć się z tobą
Trzymać twoje pomarszczone dłonie
I powiedzieć jakie ciepłe było moje życie

To było tylko jedno błogosławieństwo
Po krótkim spotkaniu
Płakałeś jak deszcz

Chciałam raz być szczęśliwa
Ale to sprawiło, że płakałeś

Zapomnij o wszystkim i idź do przodu
Ponieważ pójdę do ciebie
Kiedy twój oddech znowu do mnie woła

Nie zapomnę
Opiekuję się tobą, moje serce trzepoce
Nawet kiedy byłam absurdalnie zazdrosna
Te wszystkie chwile, które mi dałaś

 

Pewnego dnia, znowu się spotkamy
To będzie najszczęśliwszy dzień
Pójdę do ciebie jak pierwszy śnieg

Pójdę do ciebie

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

