Shinhwa

Shinhwa – Touch 2017

Shinhwa - Dotyk

Kiedy bez słowa na mnie patrzyłaś
Kiedy przeszłaś koło mnie, dotykając mojej ręki
Kiedy te wszystkie chwile wyskakiwały w mojej głowie
Kiedy zimno się zezłościłem
Kiedy stałaś się ptakiem, którego nie mogę złapać
Wiedziałem, że mnie zostawisz, ale nic nie mogłem zrobić

Nie ma znaczenia
Wciąż nie mam nic do powiedzenia
Uświadomiłem sobie dopiero kiedy odeszłaś
Jakim byłem facetem
Nie mam prawa błagać czy cię zatrzymywać

Po prostu nie wracaj
Do mnie, który tylko cię raniłem
Do mnie, który jestem tylko powolnym głupcem
Po prostu do mnie nie wracaj
Nie oglądaj się
Po prostu do mnie nie wracaj

Nie ma drugiej szansy
Nie mogę związać łańcuchów, jednak naprawdę
To nasze nieporozumienie
Moneta, które się nie zatrzymuje, jakbym gdzieś to widział*
Jak początek*
Wina należy do mnie, więc jest w porządku
Tylko chwilę

Wolałbym, żebyś była dla mnie zimna
Zimna, żebym mógł cię zostawić
Wydaje się, jakbym mógł, ale nie
Więc skarbie nie mogę
Nie mogę tego zrobić, puścić cię
Tak wiele razy zrobiłem coś źle
Nie mogę sobie wybaczyć, więc proszę, ty to zrób

Ślady po tobie są wciąż na mnie
Na tobie nie ma śladów po mnie
Kiedy się oglądam
Jesteś tylko samotna ty przy moim samolubnym boku
Nie mam nawet powodu do wyjaśnień

Po prostu nie wracaj
Do mnie, który tylko cię raniłem
Do mnie, który jestem tylko powolnym głupcem
Po prostu do mnie nie wracaj
Nie oglądaj się
Po prostu do mnie nie wracaj

Jestem złym facetem
Jestem zły, wiedziałem, że cierpiałaś
Gdziekolwiek pójdę
Wiem, że nie spotkam takiej jak ty dziewczyny

Wiem, że jestem głupcem, jestem żałosny
Ale ty wierzyłaś we mnie, byłaś przy mnie
Nie mogę o tobie zapomnieć

Nie mogę wymazać twojego imienia
Otwieram i zamykam oczy, wciąż tam jesteś
Ty, ty, ty, ty
Ty, ty, ty, ty
Jesteś moją okrutną karą

Nie zostawiaj mi nawet małego miejsca
Nie dawaj mi żadnej nadziei
Mów mi tylko złe rzeczy
Więc nigdy więcej na ciebie nie spojrzę
Po prostu nie wracaj
Po prostu do mnie nie wracaj


*nawiązanie do filmu „Incepcja”

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

