Seo In Guk

Seo In Guk – BeBe 2016

Seo In Guk - Skarb/Kochanie/Dziecina

Nikogo teraz tu nie ma
Jesteśmy tylko ty i ja
To dziwne, kiedy tylko stoisz naprzeciwko mnie

Chcę cię na końcu zobaczyć
Ta twarz jest niebezpieczna
Zamknij teraz oczy
Mam zamiar zejść w dół, nisko, nisko, nisko

Nie myśl o tym
Skarbie, nie
Nie myśl o tym
Skarbie, skarbie
Nie myśl o tym
Skarbie, nie

Nie martw się skarbie
Może być za wcześnie, żeby nazywać to miłością
Ale twoje serce jest już mną wypełnione
Jest mnóstwo czasu, żeby się przyjrzeć
Nie ma zmartwień
Chociaż możesz myśleć, że nie masz wystarczająco dużo czasu, żeby na mnie patrzeć
Nie martw się skarbie
Jeśli pragniesz czegoś głębszego
Spójrz, stoję tuż za tobą

Nie martw się skarbie
Nie martw się skarbie

Widzę, jak mi ufasz
Chodźmy zobaczyć coś nowego
Tutaj jest trochę zbyt nudno, zabierajmy się stąd
Ponieważ teraz będziemy spacerować po niebie

Chcę cię na końcu zobaczyć
Ta twarz jest niebezpieczna
Zamknij teraz oczy
Mam zamiar zejść w dół, nisko, nisko, nisko

Nie myśl o tym
Skarbie, nie
Nie myśl o tym
Skarbie, skarbie
Nie myśl o tym
Skarbie, nie

Nie martw się skarbie
Może być za wcześnie, żeby nazywać to miłością
Ale twoje serce jest już mną wypełnione
Jest mnóstwo czasu, żeby się przyjrzeć
Nie ma zmartwień
Chociaż możesz myśleć, że nie masz wystarczająco dużo czasu, żeby na mnie patrzeć
Nie martw się skarbie
Jeśli pragniesz czegoś głębszego
Spójrz, stoję tuż za tobą

Możesz teraz mieć mnie całego
Mój skarbie

Nie martw się skarbie
Może być za wcześnie, żeby nazywać to miłością
Ale twoje serce jest już mną wypełnione
Jest mnóstwo czasu, żeby się przyjrzeć
Nie ma zmartwień
Chociaż możesz myśleć, że nie masz wystarczająco dużo czasu, żeby na mnie patrzeć
Nie martw się skarbie
Jeśli pragniesz czegoś głębszego
Spójrz, stoję tuż za tobą

Przepraszam skarbie
Możesz sobie ze mną ostrzej poczynać
W końcu
Tak niesamowicie
Nie martw się skarbie

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

