Goblin, Sam Kim

Sam Kim – Who are you 2016 (Goblin OST)

Sam Kim - Kim jesteś

Gdzie jestem
Kim jestem
Ta samotność wydaje się być więzieniem
Wielu mnie minęło
Tylko mnie mijali w tym miejscu

Gdzie jestem
Kim jesteś
Kim jesteś
Radość, której nie mogłem ukryć
Nawet w moich snach
Kiedy rozglądałem się po świecie
Ty jesteś zwinięta w kulkę
Gdzie jesteś

Odnajdę cię
Rozpoznam cię
Gdziekolwiek jesteś
Jakkolwiek wyglądasz
Odszukam cię

Będę cię pamiętać
Będę na ciebie patrzeć
Nawet jeśli cię tu nie ma
Nawet jeśli zajdą niezliczone słońca
Nie zapomnę
Nawet wszystkie twoje słowa i twarze

Szarego nieba, zamarzniętych chmur
Dlaczego wszystkiego się boję?
Nasz wspólny czas zwalnia
Trzymam mocno twoją dłoń
Która się oddali
Błagam o życie

Odnajdę cię
Rozpoznam cię
Gdziekolwiek jesteś
Jakkolwiek wyglądasz
Odszukam cię

Będę cię pamiętać
Będę na ciebie patrzeć
Nawet jeśli cię tu nie ma
Nawet jeśli zajdą niezliczone słońca
Nie zapomnę

Jeśli  tak mocno cię tulę
Wciąż o wszystkim zapominam
O miejscu, do którego muszę wrócić

Odnajdę cię
Rozpoznam cię
Gdziekolwiek jesteś
Jakkolwiek wyglądasz
Odszukam cię

Będę cię pamiętać
Będę na ciebie patrzeć
Nawet jeśli cię tu nie ma
Nawet jeśli zajdą niezliczone słońca
Nie zapomnę
Nawet wszystkie twoje słowa i twarze

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

