Baek Ji Yong

Baek Ji Young – Your heart 2016

Baek Ji Young - Twoje serce

Kiedy zajdzie już słońce
Pojawiają się historie o płaczu i śmiechu
Twarze gromadzą się przy kieliszku
Dzisiaj jest taki piękny dzień

Kiedy idziesz przez ciężki dzień
Czasami chcesz płakać
Nawet jeśli czujesz, jakbyś był sam
My znamy

Twoje serce
Twoje serce
Twoje serce

Tak żyjesz
Polegamy na sobie
Gdybym cię nie miałam, ciebie, który ufałeś i czekałeś
Czy przetrwałabym dzień?

Były chwile, kiedy chciałam się poddać
Rozbijając się o zbyt wysoki mur
Jakbym została samotnie rzucona do rozległego oceanu
Wszystko unosiło się, omijając mnie, ale ja

Przeżyłam łamiącą serce miłość
Jakbym mogła wiecznie żyć
Gdybym tylko pamiętała każdą chwilę

Twoje serce
Twoje serce
Twoje serce

Tak żyjesz
Polegamy na sobie
Gdybym cię nie miałam, ciebie, który ufałeś i czekałeś
Czy przetrwałabym dzień?

Tak żyjesz
Polegamy na sobie
Gdybym cię nie miałam, ciebie, który ufałeś i czekałeś
Czy przetrwałabym dzień?

Kiedy zajdzie już słońce
Pojawiają się historie o płaczu i śmiechu
Wiemy tylko o tym słuchając
Twoje serce
Twoje serce
Twoje serce

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

