BTS (Bangtan Boys)

BTS -Am I wrong 2016

BTS - Czyżbym się mylił 

Świat wariuje
A ty, a ty?
Wydaje ci się, że wszystko w porządku
Niezupełnie się z tym zgadzam
Mieć uszy i nie słyszeć,
Mieć oczy i nie dostrzegać,
Ryba żyjąca w każdym sercu,
Której imię SELFISH SELFISH*

Wszyscy jesteśmy psami, świniami
Złoszcząc się, jesteśmy psami **
Hwangsae vs Baebsae ***
Codziennie wojna ERRDAY
Szalony świat, yeah
Sprawia, że odchodzimy od zmysłów
Właśnie tak, wszyscy zwariowaliśmy
Krzyczcie teraz:
„MAYDAY!”, „MAYDAY!”⁴*


Wygląda na to, że cały świat stanął na głowie
Zdaje się, że to koniec
Och, dlaczego? Dlaczego?
Och, dlaczego? Dlaczego?
Och, dlaczego, dlaczego, dlaczego, dlaczego?
OCH, MÓJ BOŻE!

Czyżbym był w błędzie?
Powiedziałem coś nie tak?
Czy skłamałem?
Wychodzę z siebie (oszalałem, oszalałem)
Wariuję (zwariowałem, zwariowałem)
Mylę się?
Mylę się?
Gdziekolwiek pójdę,
Świat staje na głowie

Jesteś na to gotowy?
Jesteś na to gotowy?
Jesteś na to gotowy?
NIE, NIE JESTEM!

Tak, stary, jesteś szaleńcem
Nie bycie nienormalnym w nienormalnym świecie
Czyni z ciebie nienormalnego
Ziemia, niebo, wszystko wokół
HELL YEAH, HELL YEAH
Online, offline
HELL YEAH

Jeśli to co widzisz w wiadomościach nie robi na tobie wrażenia,
Jeśli ten komentarz nic dla ciebie nie znaczy,
Jeśli ta nienawiść jest dla ciebie niczym,
To nie jesteś normalny
Jesteś anormalny

Wygląda na to, że cały świat stanął na głowie
Zdaje się, że to koniec
Och, dlaczego? Dlaczego?
Och, dlaczego? Dlaczego?
Och, dlaczego, dlaczego, dlaczego, dlaczego?
OCH, MÓJ BOŻE!

Czyżbym był w błędzie?
Powiedziałem coś nie tak?
Czy skłamałem?
Wychodzę z siebie (oszalałem, oszalałem)
Wariuję (zwariowałem, zwariowałem)
Mylę się?
Mylę się?
Gdziekolwiek pójdę,
Świat staje na głowie

Chociaż podążam ścieżką wytyczoną przez ten dziwny świat,
Chcę żyć jeszcze choć trochę dłużej
Chcę odnaleźć moją wiarę

Czyżbym był w błędzie?
Powiedziałem coś nie tak?
Czy skłamałem?
Wychodzę z siebie (oszalałem, oszalałem)
Wariuję (zwariowałem, zwariowałem)
Mylę się?
Mylę się?
Gdziekolwiek pójdę,
Świat staje na głowie

Jesteś na to gotowy?
Jesteś na to gotowy?
Jesteś na to gotowy?


*gra słów selfish – egoistyczny, fish – ryba

**gra słów – „świnia” i „stać się” są homonimami

*** hwangsae vs baebsae – odniesienie do ich piosenki „Crow Tit”/”Silver Spoon”

angielskie tłumaczenie: bts-trans

Skomentuj

