Sung Si Kyung, The Legend of The Blue Sea

Sung Si Kyung – Somewhere some day 2016 (The Legend Of The Blue Sea OST)

Sung Si Kyung - Gdzieś, kiedyś

To ja, który znowu się spóźniłem
Ten, który kazał ci czekać
W każdej chwili, w której się uśmiechasz
Zawsze jest mi przykro

Drogocenne rzeczy, które zawsze sprawiają, że się boję
Pośród wszystkich moich palców
Ty jesteś tym palcem, który najbardziej boli*

Gdzieś, kiedyś, spotkałem cię i zakochałem się
Kiedy patrzę na ciebie, jakbyś była kimś, kto odchodzi gdzieś daleko
Coś we mnie ciągle boli
Gdzieś, kiedyś, co jeśli znowu się rozdzielimy
Co jeśli muszę o tobie zapomnieć? To mnie przeraża
Nawet w tej chwili, kiedy trzymam twoją dłoń

Znowu tak na ciebie patrzę
Jakby to był pierwszy raz
Jakbym nie miał cię już zobaczyć, kiedy nadejdzie jutro

Miłość sprawia, że jestem taki niecierpliwy
Jesteś ostatnią chwilą mojego życia
Której chcę na końcu dosięgnąć

Gdzieś, kiedyś, spotkałem cię i zakochałem się
Kiedy patrzę na ciebie, jakbyś była kimś, kto odchodzi gdzieś daleko
Coś we mnie ciągle boli
Gdzieś, kiedyś, co jeśli znowu się rozdzielimy
Co jeśli muszę o tobie zapomnieć? To mnie przeraża
Nawet w tej chwili, kiedy trzymam twoją dłoń

Nie ma czegoś takiego jak przypadek
To zostało tak zadecydowane

Gdzieś wewnątrz mnie, ty żyjesz
Nawet jeśli muszę wrócić do początku
Znowu będę w tym miejscu
Pozwól mi się bliżej ci przyjrzeć
Żebym mógł pamiętać


*nawiązanie do koreańskiego powiedzenia: „Jeśli ugryziesz każdy z dziesięciu palców, nie ma takiego, który nie będzie bolał.” Zazwyczaj używają go rodzice, chcący w ten sposób chcą przekazać, że każde dziecko jest dla nich tak samo ważne. Tutaj: autor mówi, że jego ukochana jest dla niego najważniejsza.

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

