Goblin, Lasse Lindh

Lasse Lindh – Hush 2016 (Goblin OST)

Lasse Lindh - Cicho

Przez niekończący się sen na jawie
Widziałem cię, gdy wracałem
Tam szedłem z tobą w moich ramionach

Przez zamazaną ciemność
Która przesłania zmierzch
Byliśy daleko od moch lęków

Zobaczę cię w jakimś innym miejscu
Nasze dni będą jak rozkwit
Rozkwitając naokoło ciebie
Tak jasno

Wkrótce, zatęsknię za tobą
I twoim śmiechem jak światło słoneczne
Blednącym w cień łez

Naokoło mnie jest twoje światło
Z tobą wszystko tak lśni
Jak to się stało, że zostawiamy wszystko za sobą?
Bo twoja miłość spada na moje serce
A ja zakochuję się w tobie
Zwnou upadam ze złamanymi skrzydłami

Już cicho mój aniele
Zawsze będę z tobą
W twoim pięknym uśmiechu
W blasku łez
Przez mroźną noc
Będę tam z tobą

Może pewnego dnia
Obudzisz się sama beze mnie
Ale nie płacz znowu
Będę tu czekać
Gdzie wschodzi księżyc
Jak za dawnych dni

Mógłbym po prostu pójść z tobą
Pomiędzy nasz czas
Gdzie nie mogą nas odnaleźć
Jakoś

Mogłabyś po prostu pójść
Razem ze mną, tam
Gdzie moglibyśmy marzyć
Cały dzień

Już cicho mój aniele
Zawsze będę z tobą
W twoim pięknym uśmiechu
W blasku łez
Przez mroźną noc
Będę tam z tobą

Może zawsze będziesz we mnie oddychać
Zawsze w moim sercu
Wszystkie małe fragmenty ciebie
Zobacz jak lśnią na górze
Chodź dzisiaj ze mną
Będziemy tam marzyć

Może zawsze będziesz we mnie oddychać
Zawsze w moim sercu
Wszystkie małe fragmenty ciebie
Zobacz jak lśnią na górze
Chodź dzisiaj ze mną
Będziemy tam marzyć
Zawsze

Oryginalny tekst: pop!gasa

Skomentuj

