The Legend of The Blue Sea

Ha Hyu Woo (Guckkasten) – Shy boy / Like a heart fluttering boy 2016 (The Legend Of The Blue Sea OST)

Ha Hyu Woo - Nieśmiały chłopak / Jak chłopak z trzepoczącym sercem

Jak chłopakowi z trzepoczącym sercem
Moja twarz się czerwieni
Czuję, że zauważysz, dlatego się waham
Kiedy rzucam ukradkowe spojrzenia na twoją twarz

Twoje włosy, które rozwiewają się na wietrze
Twoje oczy, które migoczą pomiędzy
Za każdym razem, gdy zasypiałem
Myślałam o tobie, która jesteś przejrzysta jak rosa

Pod olśniewającym słońcem, jesteś piękna ty
Niczego więcej nie pragnę
Ale jeśli ci powiem, że cię kocham
Mam wrażenie, że się uśmiechniesz i odejdziesz

Od chwili, kiedy cię spotkałem
Śniłem o naszej wspólnej przyszłości
Szczęście już jest w moim sercu

Na jednej części twojej twarzy
Zawsze gości ciemny smutek i cień
Którego nie czuję
Który sprawia, że moje serce jest ciężkie

Pod olśniewającym słońcem, jesteś piękna ty
Niczego więcej nie pragnę
Ale jeśli ci powiem, że cię kocham
Mam wrażenie, że się uśmiechniesz i odejdziesz

Jak kawałek szkła, który łatwo się tłucze
Całe to szczęście sprawia, że się denerwuje

Jak chłopakowi z trzepoczącym sercem
Moja twarz się czerwieni
Czuję, że zauważysz, dlatego się waham
Kiedy rzucam ukradkowe spojrzenia na twoją twarz

Pod olśniewającym słońcem, jesteś piękna ty
Niczego więcej nie pragnę
Ale jeśli ci powiem, że cię kocham
Mam wrażenie, że się uśmiechniesz i odejdziesz

Pod olśniewającym słońcem, jesteś piękna ty
Niczego więcej nie pragnę

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

 

Skomentuj

