10cm, Goblin

10cm – My eyes / Only I can see 2016 (Goblin OST)

10cm - Moje oczy / Tylko ja widzę

Tylko twój głos wydaje mi się taki głośny
Nie słyszę nic innego
Tylko twoje oczy wydają mi się takie duże
Czy wariuję?

Cały dzień myślę tylko o tobie
Może coś jest nie tak z moją głową
Czy lubię cię teraz?

 

Wciąż robisz tak i siak
Wstrząsając mną
Wciąż chodzisz tam i z powrotem
Dezorientując mnie

Wciąż cię widzę, nawet w moich snach
Widzę cię, kiedy próbuję cię unikać
Gdziekolwiek jestem, ty też tam jesteś, nawet kiedy zamykam oczy
Twoje serce
Tylko moje oczy widzą
Tylko moje oczy widzą

Tylko twój głos wydaje mi się taki głośny
Nie słyszę nic innego
Tylko twoje oczy wydają mi się takie duże
Czy wariuję?

Wciąż próbujesz się ukryć
Jakbyś tu była, ale nie
Próbujesz mnie unikać
Próbujesz uciec

Wciąż cię widzę, nawet w moich snach
Widzę cię, kiedy próbuję cię unikać
Gdziekolwiek jestem, ty też tam jesteś, nawet kiedy zamykam oczy
Twoje serce
Tylko moje oczy widzą
Tylko moje oczy widzą

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

