EXO

EXO – Stronger 2016

EXO - Silniejszy

Widzę twoje gęste kroki wyraźniej niż swoje własne
Widzę twoje łzy, które wylałaś dla mnie wyraźniej niż swoje własne

Nawet w dni, które były jak burza, która przychodzi bez powodu
Wszystko będzie dobrze (tak, będziesz)
Dla ciebie, która zawsze z daleka się mną opiekowałaś
Która zawsze trzymałaś moją dłoń

Za każdym razem, kiedy zawodzę, za każdym razem, gdy upadam
Daj mi siłę, żebym stał się silniejszy
Za każdym razem, gdy wątpię, za każdym razem, gdy przegrywam
Sprawiłaś, że tak bardzo urosłem

Czuję się silniejszy, czuję się silniejszy
Długa ciemność odchodzi
Jak światło słoneczne, silniejszy, ja i ty

Kiedy moje serce się zniszczyło
Stałaś siłą, która mnie wypełniła

Na końcu długiej tułaczki
Z trudnością cię zdobyłem
Wszystko będzie w porządku
Objęłaś mnie, nawet kiedy byłem niebezpieczny

Za każdym razem, kiedy zawodzę, za każdym razem, gdy upadam
Daj mi siłę, żebym stał się silniejszy
Za każdym razem, gdy wątpię, za każdym razem, gdy przegrywam
Sprawiłaś, że tak bardzo urosłem

Dzień wczorajszy wydaje się być taki odległy
Ale niewiarygodnie, stał się dniem dzisiejszym
I dosięgnie jutra

Za każdym razem, kiedy zawodzę, za każdym razem, gdy upadam
Powód, dzięki któremu stałem się silny, to ty

Za każdym razem, kiedy zawodzę, za każdym razem, gdy upadam
Daj mi siłę, żebym stał się silniejszy
Za każdym razem, gdy wątpię, za każdym razem, gdy przegrywam
Sprawiłaś, że tak bardzo urosłem
Czuję się silniejszy, czuję się silniejszy
Długa ciemność odchodzi
Jak światło słoneczne, silniejszy, ja i ty

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

