EXO

EXO – One and only 2016

EXO - Jedna i jedyna

Oddychanie powietrzem, na które otrzymałem zgodę
Próbuję płynąć, ale wracam w twoje ramiona
Nawet w snach, śnię o tobie całą noc (całą noc)

W chwili, w której wyciągam ramiona
Czuję zmysły na opuszkach palców
To ty, to wszystko ty

 

Czas został zabarwiony na kolor wody
Twój ciepły uśmiech jest piękny
Cieszę się tym, jak teraz jest
Więc nie dawaj mi wolności

Jesteś jedną i jedną, i jedyną, której szukałem
Moje stopy, dłonie i wszystkie przestrzenie, których dosięgam
To wszystko ty

Twój miękki dotyk rysuje mnie
Kiedy zamieram w twojej ramie
Jestem wtedy najbardziej spokojny
Jestem uwięziony w tobie

Yeah jakbyśmy się mogli dotknąć
Jest wypełnione twoim ciepłem
Wnętrze tego wolnego zbiornika
To moja pusta przestrzeń

Widzę jak za szklaną ścianą zmieniają się pory roku
To nie ma ze mną nic wspólnego
Ponieważ wszystkie pory, które dotykają mojej skóry
To wszystko ty, yeah

Twój dotyk zakrywa moje oczy
Pomiędzy, wiszę słabe światło
Potem zasypiam

(Dziewczyno, jesteś moją)
Jesteś jedną i jedną, i jedyną, której szukałem
Moje stopy, dłonie i wszystkie przestrzenie, których dosięgam
To wszystko ty (jesteś)

Twój miękki dotyk rysuje mnie
Kiedy zamieram w twojej ramie
Jestem wtedy najbardziej spokojny
Jestem uwięziony w tobie

Pragnę cię, zostań przy mnie
Nikt inny, tylko ty

Uwięziony w wilgotnej mgle w moim sercu, tylko ty stajesz się wyraźniejsza
Wszystko się zatrzymuje, tylko ty oddychasz
Nie pozwól mi, jeśli nie jestem twój

(Dziewczyno, jesteś moją)
To miejsce jest światem tylko dla mnie
Twoje ciepło, twoje światło, twoja woda
Wszystko dla mnie

Idę po chmurze, które odbija się w wodzie
Pływamy w miejscu, które jest bardziej niebieskie niż niebo
Jestem uwięziony w tobie

(Masz mnie dziewczyno, ja mam ciebie)
Tak dziecinko, na zawsze w twoich ramionach
Mój świat jest srebrny, nie potrzebuję żadnego innego koloru, yeah
Jestem uwięziony w tobie
(Och, masz mnie dziewczyno, mam cię dziewczyno, mam cię dziewczyno)
Och, och, yeah, uwięziony w tej miłości

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

