Big Bang

Big Bang – Girlfriend 2016

Big Bang - Dziewczyna

Myślałem sobie
Jak możesz być taka ładna
Czy uwierzysz, kiedy powiem, że teraz trzęsę się bardziej niż w dniu, w którym się poznaliśmy
Codziennie się boję
Zastanawiając się, co jeśli cię stracę
Hej, hej, hej
Czy moje prawdziwe serce cię dosięgnie, jeśli posłuchasz tej piosenki
Tęsknie za twoim imieniem, chociaż ciągle cię wołam
Każdy na świecie nam zazdrości

Kiedy jestem znużony
Kiedy od czasu do czasu upadam
Dziewczyno, zawsze mnie podnosisz
Proszę, zostań tak przy mnie jak teraz
Codziennie blisko mnie
Czasami się kłócimy, ponieważ nie jest tak jak na początku
Jesteś wewnątrz mnie
Wiesz, że cię kocham, mój skarbie

Tak, mam dziewczynę
I nigdy nie jestem samotny
Samo patrzenie na nią sprawia, że dobrze się czuję
Tak, jesteś moją dziewczyną
Jesteś moją jedną i jedyną
Nie chcę się budzić ze snu, którym jesteś ty

Moja dziewczyna, moja dziewczyna
Ona nie jest jakąś flamą, kochanką, dziewczyna
Moja dziewczyna, moja dziewczyna
Bo nic na tym świecie nie może się równać z moją dziewczyną

Byłem prosty, mój temperament jest jak ogień
Ty, kwiat, rozlewasz piękny kolor
Narodziłem się po spotkaniu ciebie, ty i ja przez całą noc
Jedna i jedyna harmonia staje się ogniem, urocza
Dziękuje dzisiaj Bogu za to, że byłem w stanie cię ujrzeć
Obiekt, który został tak pięknie uformowany
Podziwiam cię teraz
Jesteś piękniejsza niż jakiekolwiek dzieło sztuki
Kiedy jestem smutny
Kiedy czuję zduszony
Dziewczyno, zawsze mnie podnosisz
Proszę, zostań tak przy mnie jak teraz
Codziennie blisko mnie
Nawet jeśli czas się zatrzyma
Nawet jeśli wszystko się zmieni
Jesteś wewnątrz mnie
Wiesz, że cię kocham, mój skarbie

Tak, mam dziewczynę
I nigdy nie jestem samotny
Samo patrzenie na nią sprawia, że dobrze się czuję
Tak, jesteś moją dziewczyną
Jesteś moją jedną i jedyną
Nie chcę się budzić ze snu, którym jesteś ty

Tak, mam dziewczynę
I nigdy nie jestem samotny
Samo patrzenie na nią sprawia, że dobrze się czuję
Tak, jesteś moją dziewczyną
Jesteś moją jedną i jedyną
Nie chcę się budzić ze snu, którym jesteś ty

Moja dziewczyna, moja dziewczyna
Ona nie jest jakąś flamą, kochanką, dziewczyna
Moja dziewczyna, moja dziewczyna
Bo nic na tym świecie nie może się równać z moją dziewczyną

Po spotkaniu cię, stałem się dziwny
Wiele dziewczyn na ulicy wygląda jak ty
Cokolwiek ludzie mówią
Słyszę twój głos
Po spotkaniu cię, stałem się głupcem
Nie mogę przestać się uśmiechać
Samo myślenie o tobie sprawia mi przyjemność

Tak, mam dziewczynę
I nigdy nie jestem samotny
Samo patrzenie na nią sprawia, że dobrze się czuję
Tak, jesteś moją dziewczyną
Jesteś moją jedną i jedyną
Nie chcę się budzić ze snu, którym jesteś ty

Moja dziewczyna, moja dziewczyna
Ona nie jest jakąś flamą, kochanką, dziewczyna
Moja dziewczyna, moja dziewczyna
Bo nic na tym świecie nie może się równać z moją dziewczyną

Moja dziewczyna, moja dziewczyna
Ona nie jest jakąś flamą, kochanką, dziewczyna
Moja dziewczyna, moja dziewczyna
Bo nic na tym świecie nie może się równać z moją dziewczyną

angielskie tłumaczenie: HuisuYoon

Skomentuj

