EXO

EXO – Cloud 9 2016

EXO - 9 chmura

Dziewczyno, sprawiłaś, że się wysoko, wysoko unoszę, unoszę
Dziewczyno, sprawiłaś, że się wysoko, wysoko unoszę (unoszę), unoszę (unoszę)

Gdzie jestem? Miejsce, o którym marzyłem
Powietrze, które wydycham staje się białą chmurą
Twoje wyraźne oczy stają się niebem
Niebieskie sny rozprzestrzeniają się bez końca lecę

Szczęścia na niebieskim obrazie snu jest w tobie
Zapominam przeszłość, w której się nie znaliśmy
Jesteś takim wielkim błogosławieństwem, niebem, chcę na zawsze z tobą zostać
Powiedz mi, że to nie sem, który zniknie albo przeminie
Dziewczyno, masz mnie

Dziewczyno, masz mnie (unoszę się) wysoko, wysoko (unoszę się)
Dziewczyno, masz, masz mnie (unoszę się) wysoko, wysoko (unoszę się)
Dziewczyno, masz mnie (lecę), dziewczyno, masz mnie (lecę)
Jak mnie tu ściągnęłaś?
Na tą najwyższą chmurę

Senna rzeczywistość, czy to sen?
To zdezorientowane uczucie, znasz je?
Kiedy jutro rano zbudzę się z tego snu
Czy zapomnę jak się lata, na zawsze?

To tak jak łapanie własnego ogona, zmartwienia nie mają końca, ale odnalazłam odpowiedź w tobie
Zniknęła czarna burzowa chmura lęku
Jesteś takim ogromnym błogosławieństwem, niebem, chcę na zawsze z tobą zostać
Jeszcze raz, jeszcze raz powiedz mi, że mnie kochasz
Dziewczyno, masz mnie

Dziewczyno, masz mnie
Patrzę w dół na ziemię
To srebrna poszewka
Nie ma nic do wyrzucenia
Dam ci miłość, o której zawsze śniłaś
Unoszę się, unoszę, unoszę się
To właśnie mi robisz

(Lecę) Jak mnie tu sprowadziłaś?
(Dziewczyno, masz mnie) (Lecę) na najwyższej chmurze

Dziewczyno, masz mnie (unoszę się) wysoko, wysoko (unoszę się)
Dziewczyno, masz mnie (unoszę się) wysoko, wysoko (unoszę się)

Kiedy jestem w twoich ramionach, niebo się roztapia i wchodzi do środka
Zabierz mnie do nieskończenie wysokiego miejsca (na dziewiątą chmurę)

Szczęścia na niebieskim obrazie snu jest w tobie
Zapominam przeszłość, w której się nie znaliśmy
Jesteś takim wielkim błogosławieństwem, niebem, chcę na zawsze z tobą zostać
Powiedz mi, że to nie sem, który zniknie albo przeminie
Dziewczyno, masz mnie

Dziewczyno, masz mnie
Sięgnąłem objęć słońca
To srebrna poszewka
Nie ma nic do wyrzucenia
Dam ci miłość, o której zawsze śniłaś
Unoszę się, unoszę, unoszę się
Aż po wieczność

Dziewczyno, masz mnie (unoszę się) wysoko, wysoko (unoszę się)
Dziewczyno, masz, masz mnie (unoszę się) wysoko, wysoko (unoszę się)
Dziewczyno, masz mnie (lecę), dziewczyno, masz mnie (lecę)
Jak mnie tu ściągnęłaś?
Na tą najwyższą chmurę
Kiedy jestem w twoich ramionach, niebo się roztapia i wchodzi do środka
(Unoszę się)

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

