EXO

EXO – Artificial love 2016

EXO - Sztuczna miłość

Sztuczna ukochana, od samego początku
Byłem tajną przykrywką

Myślałem, ze to była miłość
Chociaż nie byłaś realistyczna (bardziej atrakcyjna)
Rozprzestrzeniło się bez powodu
Moje pragnienie na ciebie

Nasz związek był płaski
Jak sztucznie stworzony miłosny wzór, twój limit
Uwydatnione zmysły i niewyraźna linia rzeczywistości

Ona mnie nie kocha
Dla mnie to jest sztuczna miłość
Twoja niewinność, sztuczna miłość

Powiedz mi, co jest prawdą, a co jest kłamstwem
Nie ufam temu

Masz ten
Fałszywy uśmiech, sztuczna miłość
Fałszywe łzy, sztuczna miłość
Fałszywa miłość, sztuczna miłość
To twoja

Miłość, miłość, och, och
Nie, nie, och, och

 

Wiem, że nie jesteś tą jedyną
Ale wciąż cię szukam
Wiem, że to nie zadziała
Ale nie chcę się poddać

Teraz chcesz ze mną pogrywać
Masz wszystko to, czego pragnę
Idealnie zainstalowana zimna, sztuczna miłość

 

Sztuczna ukochana, uczucia przekroczyły śmiertelną dawkę
Niekontrolowane uzależnienie, gryzę i wypluwam blizny
Nieprzewidywalne emocje, łzy wzbierają w moim sercu
Jak niska fala na piasku, znowu mnie unosisz, nawet bardziej

Jak zimne powietrze wychodzące o świcie z ust
Idziesz przez zimną pustkę i znikasz
Wyłączam twoje światło, wymazuję twoje po obrazy
Wiesz dlaczego, sztuczka ukochana

Ona mnie nie kocha
Yeah sztuczna miłość
Całkowicie, pusta, sztuczna miłość

Powiedz mi, co jest prawdą, a co jest kłamstwem
Nie ufam temu

Masz ten
Fałszywy uśmiech, sztuczna miłość
Fałszywe łzy, sztuczna miłość
Fałszywa miłość, sztuczna miłość
To twoja

Miłość, miłość, och, och
Nie, nie, och, och
Miłość, miłość, och, och
Nie, nie, och, och

Uch, posłuchaj

Pragnąłem niewinnej miłości, którą mi obiecałaś
Miłość, która ujawniała nową ścieżkę
Zatrzasnę się w słodkim śnie popołudniowej drzemki
(Yeah, podkręć to)

 

Sztuczna ukochana
Sztuczna ukochana
Sztuczna ukochana
Nie mogę temu ufać!

Masz ten
Fałszywy uśmiech, sztuczna miłość
Fałszywe łzy, sztuczna miłość
Fałszywa miłość, sztuczna miłość
To twoja

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

