Lee Hi

Lee Hi – Passing by 2016

Lee Hi - Mijać

Drżący dźwięk wiatru
Wstrząsa moim sercem i mija mnie
Chociaż cierpiałam tyle, ile byłam w stanie
Ile jeszcze muszę cierpieć
Żeby było ze mną wszystko w porządku?

Jakby to było nic takiego
Tak po prostu mnie mijasz
Nawet kiedy minie czas i pory roku
Moje serce robi się zimniejsze
Ale nie mogę sama stać się zimna
Dzisiaj znowu ty
Mijasz mnie
Mijasz mnie

Jakbym została pocięta ostrym nożem
Tak mnie mijasz
Ile jeszcze muszę wylać łez
Żeby przyzwyczaić się do bycia samą?

Jakby to było nic takiego
Tak po prostu mnie mijasz
Nawet kiedy minie czas i pory roku
Moje serce robi się zimniejsze
Ale nie mogę sama stać się zimna
Dzisiaj znowu ty

Nawet nie znam swojego własnego serca (nie znam cię)
Więc przeze mnie było ci ciężko (bardzo cię raniłam)
Więc jest mi tylko przykro, jestem tylko wdzięczna
Jeśli mnie opuścisz, nigdy więcej już cię nie zobaczę
Ale będę za tobą tęsknić

Jakby to było nic takiego
Tak po prostu mnie mijasz
Nawet kiedy minie czas i pory roku
Moje serce robi się zimniejsze
Ale nie mogę sama stać się zimna
Dzisiaj znowu ty

Mijasz mnie

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

