Lee Hi

Lee Hi – My star 2016

Lee Hi - Moja gwiazda

Jesteś moją gwiazdą
Jesteś moim słońcem
Jesteś moim księżycem
Czuję, jakbym była właścicielką świata
Czuję, czuję się dobrze
Czuję się dobrze, kiedy jestem z tobą

Jesteś moją skałą
Jesteś moją bronią
Jesteś moją różą
Nie mogę poradzić sobie z tym uczuciem, dobrze się czuję
Nie jestem już samotna

 

Jak podczas pierwszej miłości
Moje serce tańczy w twoim kierunku och, och, och
Jakbym zwariowała
Moje oczy widzą tylko jedną osobę, ciebie

Nie zatrzymuj tej miłości, która się zaczęła (nie zatrzymuj)
Ta długa noc należy do ciebie i do mnie (jesteś mój)
Weź mnie teraz za rękę i nigdy nie puszczaj
Powiedz mi, że też mnie kochasz

Jesteś moją gwiazdą
Jesteś moim słońcem
Jesteś moim księżycem
Czuję, jakbym była właścicielką świata
Czuję, czuję się dobrze
Czuję się dobrze, kiedy jestem z tobą

Jesteś moją trucizną
Jesteś moimi kłopotami
Jesteś moim losem
Nie mogę tego zdusić, twój dotyk
Dobrze się czuję
Tak bardzo cię lubię

(Posłuchaj)

Coś w tobie
Sprawiłeś, że moje nieruchome serce znowu zabiło och, och, och
Jakbym zwariowała
Moje oczy widzą tylko jedną osobę, ciebie

 

Nie zatrzymuj tej miłości, która się zaczęła (nie zatrzymuj)
Ta długa noc należy do ciebie i do mnie (jesteś mój)
Weź mnie teraz za rękę i nigdy nie puszczaj
Powiedz mi, że też mnie kochasz

Śnię o wieczności
Ale nic nie jest wieczne, wiem
Nie mogę wyobrazić sobie ciebie beze mnie

Jesteś moją gwiazdą
Jesteś moim słońcem
Jesteś moim księżycem
Czuję, jakbym była właścicielką świata
Czuję, czuję się dobrze
Czuję się dobrze, kiedy jestem z tobą

Jesteś moją skałą
Jesteś moją bronią
Jesteś moją różą
Nie mogę poradzić sobie z tym uczuciem, dobrze się czuję
Nie jestem już samotna

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

