Lee Hi

Lee Hi – Missing u 2016

Lee Hi - Tęsknię za tobą

Nadejdzie dzień, kiedy o wszystkim zapomnę, prawda?
Dzień, w którym nie zobaczę twojej twarzy, nawet kiedy zamknę oczy
Nawet kiedy moi przyjaciele będą o tobie rozmawiać
Pokiwam tylko głową, jakbym słuchała historii kogoś nieznajomego

Kiedy przeminęły dni
Staliśmy się niczym

Chcę się stać kimś, kto nigdy cię nie kochał
Wtedy, kiedy nagle sobie ciebie przypomnę
Chcę się uśmiechnąć
Mam dość samej siebie
Nie chcę być taka

Tęsknię za tobą
Nawet jeśli mnie nienawidzisz
Tęsknię za tobą
Tylko cię zatrzymywałam
Nawet kiedy minął czas i popłynęły łzy
Dlaczego moje serce ciągle jest pełne łez?
Nie chcę być dla ciebie tylko wspomnieniem
Przepraszam
Tęsknię za tobą

Jeśli cię zapomnę, stanę się taka jak ty (pewnego dnia)
Wypowiem twoje imię, jakby to było nic takiego
I zapytam się, jak się masz
Mój oddech się nie zatrzyma, kiedy usłyszę, że masz się dobrze
Nie wyleję łez
Ale nie mogę tego zrobić

Tęsknię za tobą
Nawet jeśli mnie nienawidzisz
Tęsknię za tobą
Tylko cię zatrzymywałam
Nawet kiedy minął czas i popłynęły łzy
Dlaczego moje serce ciągle jest pełne łez?
Nie chcę być dla ciebie tylko wspomnieniem
Rozumiem
Tęsknię za tobą

Jeśli cię wymażę, boję się, że sama zostanę wymazana
Jeśli stracę nawet jeden skrawek wspomnień
Boję się, że wszystko zostanie rozłączone
Więc wiszę na tobie
Ale czy byłam za ciężka dla ciebie?
Czy już puściłeś?
Wróć

Tęsknię za tobą
Nawet jeśli mnie nienawidzisz
Tęsknię za tobą
Tylko cię zatrzymywałam
Nawet kiedy minął czas i popłynęły łzy
Dlaczego moje serce ciągle jest pełne łez?
Nie chcę być dla ciebie tylko wspomnieniem
Przepraszam
Tęsknię za tobą

Będę taka tylko dzisiaj
Zapomnę o tobie

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

