Bobby, Lee Hi

Lee Hi ft. Bobby (iKON) – Video 2016

Lee Hi - Wideo

Jakbyś stracił wszystkie swoje słowa
Twoje spojrzenie błądzi
To takie oczywiste
Takie oczywiste

Będziesz błagać i znowu błagać
Moi przyjaciele będą próbować mnie powstrzymać
To oczywiste
Teraz mogę się tylko śmiać, skarbie

Przepraszam
Nie skarbie
Przepraszam
Przepraszam
Może przestać być ci przykro
Odpadam z tej gry
Chcę przestać

Nie wiem dlaczego, ale przestałeś dzwonić
Jak układanie puzzli
To oczywiste

Takie oczywiste
(Może? Oczywiście)

Co wieczór dzwonisz
Wymieniając swoje wymówki
Nie chcę tego słyszeć, jestem zmęczona, już dość

Nawet jeśli płaczesz i wywołujesz scenę
Nawet jeśli przestaniesz jeść
Teraz to nawet nie jest śmieszne

Z powodu twojego szerokiego uśmiechu i twojej urody
Wciąż się na ciebie gapiłam i przez chwilę byłam zaślepiona

Przez wagę tych innych dziewczyn
Zrobiło się za ciężko, a ty chciałaś być lekka
Każdy facet cieszy się nową drogą
Ponieważ każda noc jest taka sama
Tęsknisz za domem tylko wtedy, kiedy wyruszysz w drogę*
Ale dowiadujesz się dopiero, kiedy pozwolisz jej odejść*
Że wciąż jesteś w niej zakochany

Nasze kłótnie były męczącym kręgiem
Te dziewczyny nie są nawet połową połowy nas
Ale we wszystkich aspektach byłaś najwspanialsza

Po prostu przez chwilę mnie nie było
Ale uświadomiłem sobie, że jeśli istnieje coś takiego jak bratnia dusza, jesteś moja
Jeśli jest za późno poczekam
Tak jak wtedy, kiedy się poznaliśmy

Przepraszam
Nie skarbie
Przepraszam
Przepraszam
Może przestać być ci przykro
Odpadam z tej gry
Chcę przestać

Twoje błędy bez końca się powtarzają
To jak krzyczenie na ścianę
Nie mogę już czekać
Wypisz mnie z tej głupiej gry

Przepraszam
Nie skarbie
Przepraszam
Przepraszam
Może przestać być ci przykro
Odpadam z tej gry
Chcę przestać

Przepraszam
Nie skarbie
Przepraszam
Przepraszam
Może przestać być ci przykro
Odpadam z tej gry
Chcę przestać


*fragment tekstu piosenki „Let her go” Passenger

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

