Lee Hi

Lee Hi – Blues 2016

Lee Hi - Melancholia

To, co bezmyślnie powiedziałeś
Sprawia, że całą noc jestem uwięziona w myślach
Myślę, że wariuję
Przywitałeś się tylko dlatego, że byłeś pijany?
Przez chwilę pisałam i kasowałam
Chociaż ty całkiem łatwo mnie usunąłeś

Czy to tylko iluzja?
Ostatnio widzę smutek, który tylko ja potrafię dostrzec na twoich zdjęciach
Nie, nie powinnam tego robić
Chciałbyś, żebym tak się zachowywała
Zawsze wyciągałeś rękę
W miejscach, do których nie mogę iść

Mój drogi, jeśli nie możesz do mnie wrócić
Nie możesz się też obejrzeć
Skarbie, spróbuję pozwolić ci odejść
Mój drogi, jeśli nie możesz być ze mną
Nie pozwól mi nawet oddychać
Ponieważ wciąż jestem w tobie

Kiedyś unikałeś mnie, bojąc się, że na mnie wpadniesz
Ale dlaczego ostatnio wszędzie cię widzę?
Te przypadki stają się losem
Chociaż wiem, że to pełna nadziei tortura
Wciąż wyciągasz rękę
W miejscu, do którego nie mogę pójść

Mój drogi, jeśli nie możesz do mnie wrócić
Nie możesz się też obejrzeć
Skarbie, spróbuję pozwolić ci odejść
Mój drogi, jeśli nie możesz być ze mną
Nie pozwól mi nawet oddychać
Ponieważ wciąż jestem w tobie

Możesz żyć całkiem dobrze beze mnie
Więc dlaczego zawracasz mi głowę i doprowadzasz mnie do szału?
Skarbie, proszę, pozwól mi odejść
Czy nie wiesz
Umieram
Och Boże
Jeśli nie możesz pozwolić mi odejść, to po prostu wróć do mnie

Mój drogi, jeśli nie możesz do mnie wrócić
Nie możesz się też obejrzeć
Skarbie, spróbuję pozwolić ci odejść
Mój drogi, jeśli nie możesz być ze mną
Nie pozwól mi nawet oddychać
Ponieważ wciąż jestem w tobie

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

