Jung Yeop, The Legend of The Blue Sea

Jung Yeop – Lean on you 2016 (The Legend of The Blue Sea OST)

Jung Yeop - Opierać się na tobie

Twoje oczy mają o wiele więcej znaczenia niż jakiekolwiek słowa
Czuję to
Ostatniej nocy radośnie się uśmiechnęłaś
I przeminęłaś jak wiatr

Ulice, którymi sam chodziłem
Marzenia, które sam wybierałem
Teraz ty jesteś przy mnie
Dlaczego pamiętam różne rzeczy przez długi czas
Może

Zbliż się do mnie
Żebym mógł cię mocniej poczuć
Nawet czas oczekiwania ma znaczenie
Odkąd do mnie przyszłaś

Zbliż się do mnie jeszcze o jeden krok
Żebym mógł usłyszeć twój oddech
Moje serce pochyla się w twoim kierunku
Powoli, powoli, powoli

Noce, kiedy byłem sam
Moje serce, które było samotne
Nagle przyszłaś do mnie
Dlaczego moje dni wydają się teraz być cudem?
Jak marzenie

Zbliż się do mnie
Żebym mógł cię mocniej poczuć
Nawet czas oczekiwania ma znaczenie
Odkąd do mnie przyszłaś

Zbliż się do mnie jeszcze o jeden krok
Żebym mógł usłyszeć twój oddech
Moje serce pochyla się w twoim kierunku
Powoli, powoli, powoli

Bardziej cię kocham
Bardziej cię potrzebuję
Więc nie mogę już tego ukryć
Bardziej niż wczoraj
Bardziej niż wszystko co mam
Pokolorowałaś mnie

Zbliżę się do ciebie jeszcze o krok
Żebym mógł dać ci całego siebie
Moje serce pochyla się w twoim kierunku
Powoli, powoli, powoli

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

