Crush, DEAN, Zico

Zico ft. Crush, DEAN – Bermuda Triangle 2016

Zico ft. Crush, DEAN - Trójkąt Bermudzki

Rolex na moim nadgarstku jest teraz nudny
Nasze piosenki przejmują ulice
To za duże przestępstwo, żeby uznać je za grę
Nie wpuszczaj ich, wpuszczaj ich
Wynocha z mojej strefy

My, my, my nigdy nie wiemy
My, my, my nigdy nie rozmawiamy
Nie wpuszczaj ich, wpuszczaj ich
Wynocha z mojej strefy

Kto 3fanxy jest tutaj
Trzymam mikrofon zamiast łopaty, kopię tylko w jednym miejscu, idioci
Co robimy? Cokolwiek wypuścimy, bum
W kilka lat naturalnie przejęliśmy media

Kiedy jesteśmy razem, nawet jeśli się zamykamy, wychodzimy zadowoleni
Co się stało w 1992?
Oczywiście, popisywanie się jest najlepszym tematem
Dzieciaki, jeśli jesteście szaleni, przeszukajcie Internet

Ktokolwiek, ktokolwiek
Dlaczego podmiot chce być na głównym miejscu?
Zamień słowa w generacji i dostaniesz coś mainstreamowego
Trzech głupców stało się twoim przyszłym marzeniem

Nie zarozumiały, słowa nawijki są na scenie
I także w studio, życie jednego spośród 50 milionów
Hakuna Matata, rozłóż skrzydła
Zdobądź pieniądze, zdobądź sławę
Yeah, to nasz czas

Rozejrzy się, gdzie chcesz się położyć, zanim to zrobisz
Wy wszystkie fałszywe d*iwki próbujecie zachowywać się jak ja
Ja tylko siedzę na sofie i odpływam, ale (to się wylewa)
Mula mula, będziemy lać
Morderstwo, morderstwo, ucisz swój oddech
Powietrze nad twoją głową jest takie świeże
Nikt nie może tu przyjść

Bermudy
Jesteśmy żółtymi ludźmi, ale ja mam czarną duszę
Zawsze wśród najpopularniejszych wyszukiwań w przeglądarkach, maniery się nie liczą, kiedy chodzi o umiejętności
Rozpętanie walki jest celem recenzji i wywiadów

Taki uroczy, kiedy upadasz, to jest idealne, racja
Dlaczego się złościsz? Mój sukces jest pierwszy
Nie było żadnych złych zamiarów, ale jestem pewny swojego sukcesu
Wiele scen, wiele kamer, wielu fanów

Bilety są wyprzedane, od razu zaczynam następny projekt
Wyobraziłem to sobie
Scena z góry jest taka piękna
Ale dotarłem z dna, więc znam niebezpieczeństwa przebywania na szczycie

Przepracowanie to mój naturalny stan, nie zadzwonię w dzwonek
Jeśli zwrot moich dni wolnych jest łapówką, to robię teraz coś nielegalnego
Kto namalował idealny obraz
Tylko część większego obrazu

Mój każdy ruch jest lustrowany przez społeczeństwo
Jeszcze nie skończyłem
Te wszystkie kontrowersje tylko pomagają mojej prężności
Nie mogę się pohamować,  jestem taki odlotowy

Rozejrzy się, gdzie chcesz się położyć, zanim to zrobisz
Wy wszystkie fałszywe d*iwki próbujecie zachowywać się jak ja
Ja tylko siedzę na sofie i odpływam, ale (to się wylewa)
Mula mula, będziemy lać
Morderstwo, morderstwo, ucisz swój oddech
Powietrze nad twoją głową jest takie świeże
Nikt nie może tu przyjść

Nie testuj nas
Nigdzie nie ma dowodu
Nie zainteresowany
Weź swoją podkładkę
Władowałeś się w nieszczęśliwy trójkąt

Nie ma wyjścia
Ten ocean powstał z twojej przelewającej się zazdrości
Jeśli w to wskoczysz, bo to wygląda zabawnie, będziesz martwy
Narysowano trzy duże linie
Uśpij swoje pokrzywione sumienie
Umieść ZZZ* nad swoją głową

Mula mula rozlejemy
Morderstwo, morderstwo, ucisz swój oddech
Zaczynasz tchórzyć, umyj się, wtedy misja jest wyraźna
Kto jest bardziej wspaniały
Nowy porządek świata, tym właśnie jesteśmy

Rolex na moim nadgarstku jest teraz nudny
Nasze piosenki przejmują ulice
To za duże przestępstwo, żeby uznać je za grę
Nie wpuszczaj ich, wpuszczaj ich
Wynocha z mojej strefy

My, my, my nigdy nie wiemy
My, my, my nigdy nie rozmawiamy
Nie wpuszczaj ich, wpuszczaj ich
Wynocha z mojej strefy


*nawiązanie do poprzedniej linijki, literki ZZZ rysuje się w komiksach nad postaciami, które śpią

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

