The Legend of The Blue Sea, Yoon Mi Rae

Yoon Mi Rae – You are my world 2016 (The Legend of The Blue Sea OST)

Yoon Mi Rae - Jesteś moim światem

Drzwi otworzyły się na nowy świat
Ty w nim jesteś

Jeden krok dzieli mnie od olśniewającego świata
Wita mnie

Chcę iść do ciebie, w twoje ramiona
Chcę zostać w tym świecie, którym jesteś
Zawdzięczam ci, tęsknię za tobą
Potrzebuję cię, tęsknię za tobą
Na zawsze w twoich ramionach

Każdy dzień jest nowy
Sprawia, że moje serce trzepocze

Ty, którego rysowałam w moich marzeniach, jesteś tutaj
Więc nawet moje pełne lęku drżenie sprawia, że się uśmiecham

Chcę iść do ciebie, w twoje ramiona
Chcę zostać w tym świecie, którym jesteś
Zawdzięczam ci, tęsknię za tobą
Potrzebuję cię, tęsknię za tobą
Na zawsze w twoich ramionach

Wciąż nie wiem o wielu rzeczach
Pokaż mi swój świat, swoje serce

Przyjdź do mnie i chwyć moją dłoń
Będę cię kochać, nawet jeśli ten świat się zmieni
Zawdzięczam ci, tęsknię za tobą
Potrzebuję cię, tęsknię za tobą
Na zawsze w twoich ramionach

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

