B.A.P

B.A.P – Skydive 2016

B.A.P - Pikować (jak podczas skoku ze spadochronem)

Możemy pikować swobodnie spadać
Pikować swobodnie spadać

Możemy pikować, lecimy
Na ten świcie przede mną
Rzucę siebie
Pójdę na drugą stronę

Łap, łap światło
Przyprowadzę ciebie
Pragnę cię, cofnij się w czasie
Zaufaj mi i chodź za mną
Skarbie, jedźmy

W ciemności
Ta poraniona fantazja woła do mnie

Tak, zgadza się
Jasne światło reflektora oświetla mnie
Potem wysoko polecę
Skarbie, możemy lecieć

Po prostu chodź
Zaufaj mi i chodź za mną
Rzuć swoje ciało (bang)

Niebo nie ma początku i końca
Polecę jak spadająca gwiazda
Moje ciało nawet bardziej jest przyciągane
Poza kontrolą

Wyrzuć wszystko i pikuj
(Spal swoją pasję, dynamit)
Pikuj (wszyscy rzućcie się bez lęku)
Przyspiesz, zaufaj swojemu sercu

Pikuj (cały świat, czy rządzimy)
Pikuj (rzuć swoje ciało, wóz albo przewóz)
W ten sposób, w ten sposób, wchodzę w twoją przestrzeń
(Możemy pikować swobodnie spadać)

Yeah odrzuć chodzenie
Chodź ze mną
Szybko biegnij, chodź ze mną
(Wiesz, wiesz, wiesz, wiesz)
(Możemy pikować swobodnie spadać)

Pozwól mi iść yo zaczynam
Znowu, w nowszy świat
Który świeci mi w oczy
Czas płynie
(Możemy pikować swobodnie spadać)

Ciemność coraz bardziej się zbliża
Bit zderza się z całym moim ciałem
Nadchodzi, ale pokonam to
To ja dowodzę

Wyrzuć wszystko i pikuj
(Spal swoją pasję, dynamit)
Pikuj (wszyscy rzućcie się bez lęku)
Przyspiesz, zaufaj swojemu sercu

Pikuj (cały świat, czy rządzimy)
Pikuj (rzuć swoje ciało, wóz albo przewóz)
W ten sposób, w ten sposób, wchodzę w twoją przestrzeń

Och , chcę cię odnaleźć
Możemy pikować swobodnie spadać
(Spadam z tobą)
Skradnę cię w tej grze
Jestem twoim mistrzem
Możemy pikować swobodnie spadać

Chodź ze mną
5, 4, 3, 2, 1

Come with me!
5, 4, 3, 2, 1

Wyrzuć wszystko i pikuj
(Spal swoją pasję, dynamit)
Pikuj (wszyscy rzućcie się bez lęku)
Chwyć moją dłoń (obejmij mnie)
Sprawdź moje serce

Pikuj (cały świat, czy rządzimy)
Pikuj (rzuć swoje ciało, wóz albo przewóz)
W ten sposób, w ten sposób, zaufaj mi i czekaj

Możemy pikować swobodnie spadać
Możemy pikować swobodnie spadać
(Zakochuję się w tobie)
Możemy pikować swobodnie spadać

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

