SHINee

SHINee – Tell me what to do 2016

SHINee - Powiedz mi, co robić

Powiedz mi, co robić
Powiedz mi, co robić
Powiedz mi, co robić
Powiedz mi, co robić

Ostatnio, nie znam, nie znam cię
Wyglądasz, jakbyś dała sobie spokój z wieloma rzeczami
Ale słyszę twój niemy krzyk
Powiedz mi, co robić

Kochankowie bez ekstremalnego postępu
Czy to przegrana, którą dostaliśmy od czasu
Jeszcze tego nie skończyliśmy, ale to już koniec
Powiedz mi, co robić

Węzeł, którego nie można rozwiązać
Jest naprzeciwko nas

Pierwszy do ciebie przyjdę
Na końcu innej drogi
Otrę twoje policzki
Które są wilgotne od łez
I zapytam się ciebie

Powiedz mi, co robić
Powiedz mi, co robić
Powiedz mi, co robić
Powiedz mi, co robić

Nie mówisz mi, ale chcesz, żebym wiedział
Myślisz, że tylko dawałaś
Słowa, które mi rzuciłaś, bo za bardzo jesteś do mnie przyzwyczajona
Powiedz mi, co robić

Obojętne i bolesne słowa
Zostawiły tamtego dnia głębokie blizny
Słowa, które sprawiły, że sobie uświadomiłem
Że wciąż jestem głupcem

Gdybym tylko mógł to wymazać
Gdybym tylko mógł

Pierwszy do ciebie przyjdę
Na końcu innej drogi
Otrę twoje policzki
Które są wilgotne od łez
I zapytam się ciebie

Powiedz mi, co robić (mam nadzieję, że pierwsza mi powiesz)
Powiedz mi, co robić (nie płacz już)
Powiedz mi, co robić (jeśli twoje serce mnie widzi)
Powiedz mi, co robić (nie płacz już)

Uważałem cię za coś oczywistego
Ale sama myśl o tym, że cię tu nie ma
Nie chcę przez to przechodzić
Mój świat mógłby się rozpaść

Czy jestem dla ciebie jedyny
W pewnym momencie trzymałaś mnie w ryzach
Mówiłem, że bardzo się zmieniłaś, ale to ja najbardziej się zmieniłem
Jedyna dla mnie, nie wiem
Ale ta obietnica wciąż nas dusi
Czas wciąż się wlecze, ale nasze chwile wciąż zostają niszczone

Ten uśmiech przyszedł do mnie, jaśniej
Zimne ręce stały się cieplejsze
Dwie samotne dusze spotkały się
Nie samotne, samotne, samotne, samotne
Znowu w ciebie zajrzę, umieszczę twój oddech w swoich uszach
Nawet jeśli wszystko oprócz nas się zmieni

Pierwszy do ciebie przyjdę
Na końcu innej drogi (powiedz mi, co robić)
Otrę twoje policzki
Które są wilgotne od łez
I zapytam się ciebie

Powiedz mi, co robić (mam nadzieję, że pierwsza mi powiesz)
Powiedz mi, co robić (nie płacz już)
Powiedz mi, co robić (jeśli twoje serce mnie widzi)
Powiedz mi, co robić (nie płacz już)

Powiedz mi, co robić
Powiedz mi, co robić
Powiedz mi, co robić

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

