BLACKPINK

BLACKPINK – Playing with fire 2016

BLACKPINK - Igranie z ogniem

Moja mama codziennie mi powtarzała
Żeby zawsze uważać na facetów
Ponieważ miłość jest jak igranie z ogniem
Będę cierpieć

Moja mama może mieć rację
Ponieważ kiedy cię widzę, moje serce się rozpala
Ponieważ od lęku
Większe jest moje zainteresowanie tobą

Nie mogę zatrzymać tego drżenia
Wciąż i wciąż
Chcę wrzucić wszystko co mam
Do twojego świata

Spójrz teraz na mnie
Tak mnie rozpalasz
Nie mogę tego wyłączyć

Nasza miłość, która jest jak igranie z ogniem

Moja miłość płonie
Teraz płoń, dziecino płoń
Igram z ogniem
Moja miłość płonie
Więc nie pogrywaj ze mną chłopcze
Igram z ogniem

Och nie, już zaszłam za daleko
Nagle nic z tego nie jest już grą

Miłość jest czerwona jak ogień
Wiej, wietrze, żeby ogień był większy
Czy to lekarstwo czy trucizna? Nawet moja mama tego nie wie
W moim sercu jest złodziej, ale dlaczego policja o tym nie wie?

Rozlej swoją oliwę na moje płonące serce
Pocałuj go, czy obrażę go
Nie wiem, ale tęsknię za nim
To minione uzależnienie, ta miłość pęka
Moje serce ma czarny kolor

Nie mogę zatrzymać tego drżenia
Wciąż i wciąż
Chcę wrzucić wszystko co mam
Do twojego świata

Spójrz teraz na mnie
Tak mnie rozpalasz
Nie mogę tego wyłączyć

Nasza miłość, która jest jak igranie z ogniem

Moja miłość płonie
Teraz płoń, dziecino płoń
Igram z ogniem
Moja miłość płonie
Więc nie pogrywaj ze mną chłopcze
Igram z ogniem

Nie mogę tego kontrolować
Ta ognista ścieżka za szybko się rozprzestrzenia

Nie zatrzymuj mnie
Żeby ta miłość mogła się dzisiaj rozpalić

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

