FT Island

FT Island – Take me now 2016

FT Island - Przyjmij mnie teraz

Zanim oszaleję
Zanim zagubię się w kłamstwach

Wszyscy się boją
Nikt nie idzie

Powiedz mi, gdzie iść
Rusz moje ciało
Powiedz mi, gdzie iść
To wciąż znika

Krzyczę, ale nie widzę
Krzyczę, ale nie ma odpowiedzi

Gdzie jest prawda?
Próbuję odnaleźć swoją
Próbuję odnaleźć swoją drogę

Nie potrzebuję cię
Czasami jestem szalony
Czasami jestem zagubiony
Ale odnajdę odpowiedź

Przyjmij mnie teraz
Zaufaj mi teraz
Złam mnie

Przyjmij mnie teraz
Zaufaj mi teraz
Złam mnie

Aż odejdę i będę wolny
Aż w końcu zobaczę

Czuję to
Nie jest za daleko

Powiedz mi, gdzie iść
Rusz moje ciało
Powiedz mi, gdzie iść
To wciąż znika

Nieważne ile to potrwa
Nie mogę przestać
Nieważne, co inni powiedzą
Nie mogę przestać

Gdzie jest prawda?
Próbuję odnaleźć swoją
Próbuję odnaleźć swoją drogę

Nie potrzebuję cię
Czasami jestem szalony
Czasami jestem zagubiony
Ale odnajdę odpowiedź

Przyjmij mnie teraz
Zaufaj mi teraz
Złam mnie

Przyjmij mnie teraz
Zaufaj mi teraz
Złam mnie

Gdzie jest prawda?
Próbuję odnaleźć swoją
Próbuję odnaleźć swoją drogę

Nie potrzebuję cię
Czasami jestem szalony
Czasami jestem zagubiony
Ale odnajdę odpowiedź

Gdzie jest prawda?
Próbuję odnaleźć swoją
Próbuję odnaleźć swoją drogę

Nie potrzebuję cię
Czasami jestem szalony
Czasami jestem zagubiony
Ale odnajdę odpowiedź

Przyjmij mnie teraz
Zaufaj mi teraz
Złam mnie

Przyjmij mnie teraz
Zaufaj mi teraz
Złam mnie
Odnajdę odpowiedź

Przyjmij mnie teraz
Zaufaj mi teraz
Złam mnie

Przyjmij mnie teraz
Zaufaj mi teraz
Złam mnie
Odnajdę odpowiedź

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

