EXO

EXO – Monster 2016

EXO - Potwór

Ona sprawiła, że zwariowałem
Dlaczego moje serce galopuje?

Jesteś piękna, moja bogini
Ale jesteś zamknięta, yeah yeah
Zapukam, wpuścisz mnie?
Dam ci ukryty dreszczyk emocji

W twoich oczach jest ciekawość, już się we mnie zakochałaś
Nie bój się
Miłość jest wyjściem
Kochanie, rozumiem
Możesz nazywać mnie potworem

Skradam się w twoim sercu dziecino
Przewrócę cię, złamię cię i połknę cię
Skradnę cię i pofolguje sobie w tobie
Zrujnuję cię

Jestem wyryty w twoim sercu
Więc nawet jeśli umrę, chcę żyć wiecznie
Chodź tu dziewczyno
Nazywasz mnie  potworem
Dostanę się do twojego serca

Ona sprawiła, że zwariowałem
Dlaczego moje serce galopuje?

Jestem trochę niecierpliwy
Nie jestem taki delikatny
Nienawidziłem cię, ale pragnę cię
Zgadza się, mój typ
Moje serce nie kłamie

Zaczęło się
Wysyłam niebezpieczny sygnał z wnętrza
Nie bój się
Miłość jest wyjściem
Kochanie, rozumiem
Możesz nazywać mnie potworem

Skradam się w twoim sercu dziecino
Przewrócę cię, złamię cię i połknę cię
Skradnę cię i pofolguje sobie w tobie
Zrujnuję cię

Jestem wyryty w twoim sercu
Więc nawet jeśli umrę, chcę żyć wiecznie
Chodź tu dziewczyno
Nazywasz mnie  potworem
Dostanę się do twojego serca

Czuję drżenie
Przewracam do góry nogami twoje życie
Przepraszam, sprawisz, że tak bardzo wariuję, wiesz, że to robisz

Wszyscy się mnie boją, więc jestem nietykalny
Ale na końcu nie możesz mnie odrzucić
Ukrywasz się i rzucasz mi ukradkowe spojrzenia, a potem jesteś zaskoczona (kto?)
Jestem twoją sprzecznością, jestem częścią twojego istnienia (jak to robimy)

Zaakceptuj mnie takim, jaki jestem
Odłóż na bok swoje pełne lęku zmartwienia
Ciesz się bólem, który jesteś w stanie znieść
Głębiej się zanurz

Będę się z tobą bawił tak jak chcę
Bawił się swoimi dłońmi
Nie uciekaj, zawsze będziesz blisko
Możesz nazywać mnie potworem

Skradam się w twoim sercu dziecino
Przewrócę cię, złamię cię i połknę cię
Skradnę cię i pofolguje sobie w tobie
Zrujnuję cię

Jestem wyryty w twoim sercu
Więc nawet jeśli umrę, chcę żyć wiecznie
Chodź tu dziewczyno
Nazywasz mnie  potworem
Dostanę się do twojego serca

Skradam, skradam, skradam się
Skradam, skradam, skradam się
Ty. Skradam się

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

