EXO

EXO – Lucky one 2016

EXO - Szczęściarz

Och wschodzi słońce
Trzymam mapę, która prowadzi do ciebie
Kreślenie współrzędnych i tworzenie trasy
Nie liczy się, ponieważ srebrna igła kompasu
Wskaże na ciebie

Niebo, które cię przypomina, jest piękne
Dzisiaj znowu jesteś taka olśniewająca

Zbaczam na nieznaną drogę jakbym ją znał
Mijam nasze równoległe linie, nie przeszkadza mi to
Ogromne fale pchnęły mnie na koniec tej podróży

Kiedy brutalnie zawieje wiatr
Mój świat się zatrzymuje, a ty jesteś moją jedyną
W chwili w której cię odkrywam, nawet mocniej lśnię
Będę szczęściarzem

Ty i ja (żyjemy na całego)
W tym miejscu (żyjemy na całego)
Dalej nadchodzi (wow, wow, wow, wow)
W tym samym czasie, w chwili, kiedy stajemy się jednością
Będziemy szczęściarzami

Dziewczyno (och dziewczyno)
Twoje potajemnie ukryte wyznanie (po prostu mi je teraz powiedz)
Zrobię jeszcze jeden krok ww twoją stronę dziecino
Dzisiaj znowu, nigdy nie wrócę

Reguła, którą tylko ja znam, zmienię to
Mijam nasze równoległe linie, nie przeszkadza mi to
Ogromne fale pchnęły mnie na koniec tej podróży

Kiedy brutalnie zawieje wiatr
Mój świat się zatrzymuje, a ty jesteś moją jedyną
W chwili w której cię odkrywam, nawet mocniej lśnię
Będę szczęściarzem

Ty i ja (żyjemy na całego)
W tym miejscu (żyjemy na całego)
Dalej nadchodzi (wow, wow, wow, wow)
W tym samym czasie, w chwili, kiedy stajemy się jednością
Będziemy szczęściarzami

Pośród niezliczonych ludzi, jesteś moją ukochaną
Czterolistna koniczyna, którą przez przypadek znalazłem
Jesteś moim szczęściem i przyjdziesz do mnie
To takie wspaniałe, nieważne co inni mówią
Im lepiej cię poznaję, yeah dalej
Nie mam miejsca, w którym nie możemy współistnieć
Jesteś moją jedyną, jestem twoim szczęściarzem, bo ja, ja, ja

Kiedy brutalnie zawieje wiatr
Mój świat się zatrzymuje, a ty jesteś moją jedyną
W chwili w której cię odkrywam, nawet mocniej lśnię
Będę szczęściarzem

Ty i ja (żyjemy na całego)
W tym miejscu (żyjemy na całego)
Dalej nadchodzi (wow, wow, wow, wow)
W tym samym czasie, w chwili, kiedy stajemy się jednością
Będziemy szczęściarzami

Jestem szczęściarzem
Jestem szczęściarzem

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Skomentuj

