D.O.

D.O. (EXO) – Tell me (What is love) 2016

D.O. - Powiedz mi (Czym jest miłość)

Panie i panowie
To powolny kawałek od D.O.
Nowe CZYM JEST MIŁOŚĆ*

Yeah – gram kolejny powolny kawałek
To moja własność
Powiedz mi, czym jest miłość?

Próbowałem zapomnieć o tobie, która mnie nie kochałaś
Żyłem, robiąc wszystko to, co chciałem
Ale nie mogę wymazać cię ze swojej głowy

Dlaczego ciągle mnie odpychałaś?
Im częściej to robiłaś, tym bardziej się zbliżałem, byłem samolubny?
Przez te myśli nie mogę nawet przed tobą uciec
Czy to naprawdę była miłość?

Nie jestem gotowy na rozstanie, poczekaj minutę
To czekanie jest zbyt długie, nie ma końca
Wciąż wołam do ciebie, która mi nie odpowiadasz
Tylko po to, żeby usłyszeć echo

Nienawidzę siebie za to, że żyję, nawet kiedy cię straciłem
Ale mam nadzieję, że pewnego dnia

Och, powiedz mi, czym jest miłość?
Powiedz mi, czym jest miłość?


*nawiązanie do pierwszej piosenki EXO – What is love

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Skomentuj

