MADTOWN

MADTOWN – OMGT 2015

MADTOWN - Och, Boże, dziękuję

Czuję jak przechodnie zerkają
Za każdym razem, gdy idziesz ulicą
Codziennie spoglądam na ciebie u mego boku
I mówię..
Och, Boże, dziękuję!
Och, Boże, dziękuję!
Och, Boże, dziękuję!
Jestem tak wdzięczny za spotkanie tej idealnej kobiety
Że łzy cisną mi się do oczu
Och, Boże, dziękuję!
Dziękuję Boże!
Kochanie, jesteś taka wyjątkowa
Lśnisz w każdym miejscu i o każdej porze

Gdziekolwiek pójdziesz, zwracasz uwagę
Każdy moment twojego życia jest wypunktowany
Skarbie, jesteś niesamowita
Wszystko w tobie jest perfekcyjne
Dokądkolwiek idziesz
Ściągasz na siebie spojrzenia

Uważaj!
Moja dziewczynka jest niczym bogini
Jeśli spuszczę ją z oczu
Może być wezwana do niebios wraz z aniołami
Dziękuję Bogu za to że tak niezwykła dziewczyna jak ty jest moją

Czuję jak przechodnie zerkają
Za każdym razem, gdy idziesz ulicą
Codziennie spoglądam na ciebie u mego boku
I mówię..
Och, Boże, dziękuję!
Och, Boże, dziękuję!
Och, Boże, dziękuję!
Jestem tak wdzięczny za spotkanie tej idealnej kobiety
Że łzy cisną mi się do oczu
Och, Boże, dziękuję!
Dziękuję, Boże!
Kochanie, jesteś taka wyjątkowa
Lśnisz w każdym miejscu i o każdej porze

Jestem wrogiem publicznym #1
Ludzie przezywają nas „Piękna i Bestia”
Lecz ja staję się obojętny
Mimo coraz częstszych drwin
Stąpam pewnie i mam to w nosie
Bo posiadam tak wiele, och!
Drozdy wszędzie wokół i książka z twoją twarzą popularniejsza od celebrytek
Ilu facetów, tyle likeów
Nie obchodzi mnie co mówią inni
Jesteś piękna
Na tym świecie nie ma dla mnie lepszej od ciebie

Czuję jak przechodnie zerkają
Za każdym razem, gdy idziesz ulicą
Codziennie spoglądam na ciebie u mego boku
I mówię..
Och, Boże, dziękuję!
Och, Boże, dziękuję!
Och, Boże, dziękuję!
Jestem tak wdzięczny za spotkanie tej idealnej kobiety
Że łzy cisną mi się do oczu
Och, Boże, dziękuję!
Dziękuję, Boże!
Kochanie, jesteś taka wyjątkowa
Lśnisz w każdym miejscu i o każdej porze

Jesteś Audrey Hepburn XXI wieku
Wszystkie dziewczyny zajęte są narzekaniem
Że wpadłaś mi w oko
Bóg zaślepił mnie miłością
Bym widział tylko to, co dobre
Promieniejesz
Jesteś idealna
Nie dostrzegam najdrobniejszej skazy
Wyglądasz wspaniale
Nie mogę więcej wyrazić rapem
Więc zadzwonię do ciebie nocą

angielskie tłumaczenie kpoply.com

Skomentuj

