EXO

EXO – On the snow 2015

EXO - Na śniegu

Dziecino
Och yeah och
Podążam za twoimi krokami na tym białym śniegu
Posłuchaj

Nie możesz iść dalej, nie mogę iść za tobą
Jeśli odejdziesz za daleko, będę się mógł tylko wpatrywać
Zanim skończy się kalendarz
Odnajdę cię
Przyjdę do ciebie, więc proszę, zatrzymaj się

Martwię się, że się zgubię
Głęboko wyryłaś swoje uczucia

Ta upadła miłość
Stała się dla mnie strzałką
Która wskazuje, gdzie jesteś
Po krokach, które są o wiele
Mniejsze niż moje
Idę tą ścieżką po śniegu

Och, widzę twoją postać
Zastanawiam się, jak daleko zaszłaś, odwracasz się, żeby spojrzeć
Przez śnieg, uważnie zapamiętałem twoją twarz
Tak żeby spadający śnieg nie zasłonił twojej twarzy
Ja, ja, ja

Czy wciąż pamiętasz nasze migoczące wspólne chwile
Gonienie za marzeniami, które się skończyły w ten dzień

Ta upadła miłość
Stała się dla mnie strzałką
Która wskazuje, gdzie jesteś
Po krokach, które są o wiele
Mniejsze niż moje
Idę tą ścieżką po śniegu

Kiedy mija noc, którą spędziłaś samotnie
Otwieram twoje drzwi
Będziesz zaskoczona
Kiedy widzisz mnie, który wyglądam jakbym tylko przechodził

Dasz mi twoje, ja dam ci swoje

Ta upadła miłość
Stała się dla mnie strzałką
Która wskazuje, gdzie jesteś
Po krokach, które są o wiele
Mniejsze niż moje
Idę tą ścieżką po śniegu

angielskie tłumaczenie kpopviral.com

Skomentuj

