BTS (Bangtan Boys)

BTS – Run 2015

BTS - Uciekaj

Jesteś dla mnie jedynym słońcem na tym świecie
Rozkwitłem dla ciebie, lecz wciąż jestem spragniony
Już za późno, za późno
Nie umiem żyć bez ciebie
Moja gałąź usycha, ale staram się ciebie dosięgnąć ze wszystkich sił

Nieważne jak daleko wyciągam ręce
Chwilę później nie ma już snu, snu, snu
Bez względu na to jak szaleńczo pędzę
Pozostaję w tym samym punkcie, punkcie, punkcie
Po prostu mnie spal!
Odepchnij mnie!
To wyścig oszalałego przez miłość idioty

Pozwól mi biec jeszcze, jeszcze
Proszę, pozwól mi biec jeszcze
Mimo poranionych stóp
Uśmiecham się, gdy tylko ujrzę twoją twarz

Znów biegnijmy, biegnijmy, biegnijmy! Nie mogę się zatrzymać
Znów biegnijmy, biegnijmy, biegnijmy! Nic nie mogę poradzić na ten pęd
Mogę jedynie biec
Mogę jedyniecię kochać

Znów biegnijmy, biegnijmy, biegnijmy! To nic, że upadnę
Znów biegnijmy, biegnijmy, biegnijmy! Nie szkodzi, że się zranię
Jestem szczęśliwy, nawet jeśli nie mogę cię mieć
Durne przeznaczenie, przeklęło mnie

(Biegnij)
Nie mów mi żegnaj, żegnaj
(Biegnij)
Doprowadzasz mnie do łez, łez
(Biegnij)
Miłość to kłamstwo, kłamstwo
Nie mów mi, nie mów mi
Nie mów mi żegnaj, żegnaj

Wszyscy mówią, że to koniec, ale ja nie mogę się poddać
Nie umiem stwierdzić czy to pot, czy łzy
Moja naga miłość, szalejący tajfun i huragan
Mogę jedynie sprawić, że gonię z moim sercem jeszcze zacieklej

Pozwól mi biec jeszcze, jeszcze
Proszę, pozwól mi biec jeszcze
Mimo poranionych stóp
Uśmiecham się, gdy tylko ujrzę twoją twarz

Znów biegnijmy, biegnijmy, biegnijmy! Nie mogę się zatrzymać
Znów biegnijmy, biegnijmy, biegnijmy! Nic nie mogę poradzić na ten pęd
Mogę jedynie biec
Mogę jedynie cię kochać

Znów biegnijmy, biegnijmy, biegnijmy! To nic, że upadnę
Znów biegnijmy, biegnijmy, biegnijmy! Nie szkodzi, że się zranię
Jestem szczęśliwy, nawet jeśli nie mogę cię mieć
Durne przeznaczenie, przeklęło mnie

Znów biegnijmy, biegnijmy, biegnijmy! Nie mogę się zatrzymać
Znów biegnijmy, biegnijmy, biegnijmy! Nic nie mogę poradzić na ten pęd
Mogę jedynie biec
Mogę jedynie cię kochać

Wspomnienia rozkruszają się niczym płatki zasuszonych kwiatów
Na czubkach palców i pod stopami
Za moimi plecami
Niczym łapanie motyli lub błądzenie w snach
Podążam twoim tropem
Proszę, prowadź mnie
Proszę, zatrzymaj mnie
Błagam, pozwól mi odetchnąć

Znów biegnijmy, biegnijmy, biegnijmy! To nic, że upadnę
Znów biegnijmy, biegnijmy, biegnijmy! Nie szkodzi, że się zranię
Jestem szczęśliwy, nawet jeśli nie mogę cię mieć
Durne przeznaczenie, przeklęło mnie

(Biegnij)
Nie mów mi żegnaj, żegnaj
(Biegnij)
Doprowadzasz mnie do łez, łez
(Biegnij)
Miłość to kłamstwo, kłamstwo
Nie mów mi, nie mów mi
Nie mów mi żegnaj, żegnaj

angielskie tłumaczenie colorcodedlyrics.com

Skomentuj

