WINNER (Team A)

Winner – Sentimental 2016

Winner - Sentymentalny

Kiedy nadchodzi noc, bez wątpienia
Przychodzi do mnie to uczucie
Z jakiegoś powodu czuję się urażony
Więc znowu próbuję do ciebie zadzwonić
Na wypadek, gdybyś czuła to samo

Jestem teraz sentymentalny
Tylko patrzę w sufit
Nawet jeśli rysuję po pustej przestrzeni, to nieważne
Jestem trochę sentymentalny
Dzisiaj mój mały pokój wydaje się być taki duży
Zbyt duży, żeby leżeć samemu

Bajka na dobranoc
Zaśpiewaj mi kołysankę
Chcę zasnąć
Ale owce uciekają
Dźwięki za oknem
Są jak pioruny
Boję się dzisiaj
Zegar wybija dwunastą

Księżyc się ze mną wita
Ale dzisiaj nie cieszę się, kiedy go widzę
Jeśli potrząsnę głową, będę miał zawroty głowy
Nikogo przy mnie nie ma
Jestem zdołowany
Ale chcę się unieść tak wysoko, jak wysoko jest kosmos
Kto pozna moje serce?
Chcę umrzeć

Kiedy nadchodzi noc, bez wątpienia
Przychodzi do mnie to uczucie
Z jakiegoś powodu czuję się urażony
Więc znowu próbuję do ciebie zadzwonić
Na wypadek, gdybyś czuła to samo

Jestem teraz sentymentalny
Tylko patrzę w sufit
Nawet jeśli rysuję po pustej przestrzeni, to nieważne
Jestem trochę sentymentalny
Dzisiaj mój mały pokój wydaje się być taki duży
Zbyt duży, żeby leżeć samemu

Chcę być gwiazdą, unoszącą się na niebie
Wtedy, nawet jeśli nic nie będę robić
Będę sam z siebie lśnił światłem
Jak pociemniała noc, moje serce też jest ciemne
Jestem samotny, to niebezpieczne
Kto będzie wiedział?

Włączam jazz jak Ray Charles
Chociaż nigdy do mnie nie pasował
Jakby przemaczał mnie deszcz
Rozlega się muzyka
Od uszu do palców u nóg
Bądź ostrożny, bądź ostrożny na SNS*
Nie pisz głupot powodowany swoimi emocjami
Nie zachowuj się gorączkowo i nie dzwoń do swojej byłej

Kiedy nadchodzi noc, bez wątpienia
Przychodzi do mnie to uczucie
Z jakiegoś powodu czuję się urażony
Więc znowu próbuję do ciebie zadzwonić
Na wypadek, gdybyś czuła to samo

Jestem teraz sentymentalny
Tylko patrzę w sufit
Nawet jeśli rysuję po pustej przestrzeni, to nieważne
Jestem trochę sentymentalny
Dzisiaj mój mały pokój wydaje się być taki duży
Zbyt duży, żeby leżeć samemu

Nic nie mogę zrobić
(Nawet jeśli teraz żałuję)
Nic nie widzę
(Nieważne jak się staram)
Nie możemy wiecznie być szczęśliwi

Jestem teraz sentymentalny
Tylko patrzę w sufit
Nawet jeśli rysuję po pustej przestrzeni, to nieważne
Jestem trochę sentymentalny
Dzisiaj mój mały pokój wydaje się być taki duży
Zbyt duży, żeby leżeć samemu

Kiedy nadchodzi noc, bez wątpienia
Przychodzi do mnie to uczucie
Z jakiegoś powodu czuję się urażony


*Social Networking Service – platformy społeczne (Facebook, Twitter, YouTube itd.)

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

